با ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار آشنا شوید

به گزارش صبحانه،برای خرید هر وسیله‌ای، ابتدا باید چند پرسش از خودتان بپرسید: چرا من به این دیوایس احتیاج دارم؟ آیا این در بین رقبای خود حرفی برای گفتن دارد؟ آیا این مدل از ارزش خرید بالایی برخوردار است؟ لپ‌تاپ‌ها دسته‌ای از لوازم دیجیتال به‌حساب می‌آیند که عمدتا وظیفه انجام کارهای حرفه‌ای را برعهده دارند. با کمک آن‌ها می‌توانیم بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز را تجربه کنیم، فیلم‌ها را در نمایشگری نسبتا بزرگ تماشا نماییم و از طیف وسیعی از برنامه‌های کارآمد استفاده کنیم. می‌خواهید یکی از همین گجت‌ها را بخرید؟ پس در ادامه با ما همراه باشید تا با ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار ایران آشنا شوید.

اچ‌پی 15-ra001nia


با ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار آشنا شوید
 
محصولات اچ‌پی از دیزاین جذابی بهره‌مند هستند و خوش‌بختانه این مدل نیز از چنین قانونی پیروی می‌کند. 15-ra001nia از طراحی ساده و مدرنی سود می‌جوید و نظر هر کسی را جلب خواهد کرد. پردازنده‌ای اقتصادی از اینتل قلب تپنده این لپ‌تاپ را تشکیل داده و این امکان به شما داده شده تا برنامه‌های سبک را نصب و اجرا نمایید و به‌راحتی کارهای روزمره‌تان را به‌ پایان برسانید. ۲ مگابایت حافظه کش و ۴ گیگابایت رم در اختیارتان قرار گرفته تا عملکرد دیوایس تسریع یابد و بتوانید از اپلیکیشن‌های بسیاری بهره بگیرید. برای این‌که اطلاعات شخصی‌تان را حفظ کنید و در عین حال قادر به ذخیره محتواهای مختلف باشید، تولیدکننده 15-ra001nia را به ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز نموده که نیاز گروه بزرگی از کاربران را برطرف می‌کند. پردازش‌گر گرافیکی اینتل هم به‌کار گرفته شده و اجازه بازی کردن برخی گیم‌های ویندوزی را به شما می‌دهد. صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی و با رزولوشن اچ‌دی یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی 15-ra001nia شمرده می‌شود و به این ترتیب تماشای فیلم‌ها جذاب‌تر خواهد شد و انجام دادن کارها در این دیسپلی غول‌پیکر ساده‌تر می‌گردد. باتری ۳ سلولی عمر بالایی را برای 15-ra001nia رقم زده و تا ساعت‌ها می‌توانید از محصول اچ‌پی سود ببرید.
 
قیمت: ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
 
لنوو Ideapad V130- C

با ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار آشنا شوید
 
دیوایس مذکور با کمک چیپست Celeron می‌توانید اپلیکیشن‌های سبک را بدون هیچ لگ و کندی اجرا کند و به این ترتیب قادرید به‌راحتی کارهای روزمره خود را انجام دهید. Ideapad V130- C به ۴ مگابایت حافظ کش و ۴ گیگابایت رم مجهز گشته و در نتیجه پرفورمنس گجت سریع‌تر شده و می‌توانید از طیف وسیعی از برنامه‌های کارآمد سود بجویید. از طرفی تولیدکننده ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای‌تان تدارک دیده تا از دیتاهای ضروری خود محافظت کنید و همچنین به ذخیره محتواهای گوناگون بپردازید. پردازش‌گر گرافیکی اینتل هم فراهم آمده و امکان نصب و اجرای بی‌نقص بعضی از بازی‌ها را می‌دهد. ناگفته نماند پنل غول‌آسا و با کیفیت اچ‌دی دلیلی برای خرید Ideapad V130- C به‌حساب می‌آید و دیدن فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. باتری لپ‌تاپ هم عمر نسبتا خوبی را برای آن به‌ ارمغان آورده و می‌توانید با یک‌بار شارژ تا چند ساعت از این محصول بهره ببرید.

قیمت: ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
 
لنوو Ideapad 110 – K

با ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار آشنا شوید
 
پردازنده اقتصادی اینتل به‌همراه ۲ مگابایت حافظه کش و ۴ گیگابایت رم اجرای بی‌نقص اپلیکیشن‌های سبک را تضمین می‌کند و در نتیجه می‌توانید بدون لگ و کندی به انجام کارهای روزمره خود بپردازید. ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌دلیلی برای خرید Ideapad 110 – K تبدیل شده و به این ترتیب قادرید اطلاعات شخصی‌تان را حفظ کنید و از طرفی برنامه‌ها و فیلم‌ها را ذخیره نمایید. گفتنی‌ست پردازش‌گر گرافیکی اینتل امکان اجرای بعضی از بازی‌ها را به شما می‌دهد. نمایشگر تقریبا ۱۵ اینچی و با رزولوشن اچ‌دی فراهم شده که تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها را جذاب‌تر می‌نماید و به‌لطف ین پنل غو‌ل‌آسا انجام اعمال مختلف ساده‌تر شده. بلندگوهای استریو به دلیلی برای خرید این مدل به‌حساب می‌آید. موسیقی‌ها با وضوح و شفافیت بالا پخش شده و میزان باس هم رضایت‌بخش است. پس Ideapad 110 – K گزینه‌ای مطلوب برای عاشقان موسیقی شمرده می‌شود. باتری ۳ سلولی را فراموش نکنیم. در حقیقت با یک‌بار شارژ Ideapad 110 – K می‌توانید تا ساعت‌ها از دیوایس لنوو بهره بگیرید.

قیمت: ۳ میلیون تومان

ایسوس VivoBook X541NA – D

با ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار آشنا شوید
 
ایسوس یکی از برترین سازندگان حوزه لپ‌تاپ‌ها شمرده می‌شود و تا حالا از دیوایس‌های جذابی پرده برداشته. چیپست Celeron به‌همراه ۲ مگابایت حافظه کش و ۲ گیگابایت رم در اختیارتان قرار گرفته تا به‌راحتی کارهای روزمره خود را انجام دهید و قادر به نصب و اجرای اپلیکیشن‌های سبک باشید. شرکت سازنده ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز تدارک دیده تا اطلاعات شخصی‌تان را حفظ کنید و همچنین بتوانید فیلم‌ها، برنامه‌ها و دیگر محتواها را ذخیره نمایید. پردازش‌گر گرافیکی اینتل هم مهمان VivoBook X541NA – D شده و نوید اجرای بی‌نقص بازی‌های سبک را می‌دهد. بی‌تردید نمایشگر ۱۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی یکی از دلایل خرید این محصول محسوب می‌شود و انجام کارها را ساده‌تر کرده. با این پنل غول‌پیکر تماشای سریال‌ها و انیمیشن‌ها جذاب‌تر خواهد شد و تجربه بازی‌ها هیجان‌انگیزتر می‌شود. باتری ۳ سلولی عمر بالایی را برای محصول تایوانی رقم زده و تا ساعت‌ها می‌توانید با VivoBook X541NA – D کار کنید و از برنامه‌های سودمند بهره بجویید. بلندگوهای استریو هم موسیقی‌ها را با وضوح و جزئیات بالا پلی می‌نماید و اکثر کاربران را راضی می‌کنند.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

 

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط