بهترین خودروهای روباز برای تابستانی داغ +عکس

به گزارش صبحانه،رانندگی با خودرو در هر فصلی لذت های خاص خود را دارد؛ برخی آب و هوای برقی را برای یک رانندگی آفرود ترجیح می دهند اما برخی افراد با نزدیک شدن به فصل تابستان و گرما ترجیح می دهند یک خودرو کانورتیبل خریداری کنند و از مسافرت و رانندگی با این خودروها و استفاده از هوای آزاد لذت ببرند، در این مقاله قصد داریم نگاهی به 13 خودرو کانورتیبل برنز بازار در سال 2017 بیندازیم.

Opel Cascada

قیمت پایه: 30,798 یورو

یکی از گزینه های مناسب برای علاقه مندان این کلاس از خودروها می تواند همین مدل از لوپل باشد هر چند که این گزینه یک انتخاب قطعی و صدردصد نیست زیرا رقابت سنگینی در این کلاس وجود دارد. انتخاب کسکِدا به واسطه ارزش خرید بالا و کاربردی بودن آن، در حقیقت انتخابی براساس عقل است و اگر بخواهید براساس قلبتان و زیبایی های یک خودرو تصمیم گیری کنید، گزینه های بیار زیباتر اما با قیمت هایی بالاتر وجود دارد.
 

بهترین خودروهای روباز برای تابستانی داغ +عکس
 
می توان گفت در نگاه اول این خودرو توانایی رقابت با سایر محصولات آلمانی را ندارد اما با نشستن در کابین آن متوجه می شوید که به مقدار قابل ملاحظه ای فضا برای 4 سرنشین وجود دارد و می تواند یک کانورتیبل مناسب برای خانواده باشد.
 

Audi A5 Cabriolet

قیمت پایه: 43,445 یورو
 

بهترین خودروهای روباز برای تابستانی داغ +عکس
 
دوست نداشتن و عشق نورزیدن به اتاق کابریوله A5 بسیار سخت است. این محصول آئودی به واسطه بهره بردن از کابینی جادار و نرم که فضای کافی برای 4 سرنشین را در اختیار قرار می دهد، در کنار رانندگی لذت بخش، توانسته در این لبست قرار بگیرد. این خودرو اشتراکات بسیاری با A5 کوپه دارد اما با سفارش سیستم تعلیق تطبیق پذیر، تجربه سواری بسیار نرم تر از نسخه کوپه را ارائه خواهدداد.
 

Jeep Wrangler

قیمت پایه: 21,449 یورو
 

بهترین خودروهای روباز برای تابستانی داغ +عکس
 
هرچند که رنگلر حس یک خودرو کانورتیبل را به صورت متعارف نمی دهد اما این آفرودر آمریکایی به عنوان یک خودرو کانورتیبل در این لیست قرار می گیرد و نسخه با قابلیت جدا شدن سقف آن به صورت 5 سرنشین هم اکنون در حال عرضه است.

علاوه بر نسخه های با سقف فلزی ثابت، رنگلر به صورت سقف فلزی با قابلیت برداشتن پانل های دو تکه سقف و نمونه های دارای سقف پارچه ای جمع شونده نیز عرضه شده اگرچه جداکردن در آنها ممکن است حتی تا 15 دقیقه نیز زمان ببرد اما با کنار رفتن سقف، حس بسیار خوبی به سرنشینان می دهد.
 

Mercedes- Benz SL

قیمت پایه: 77,727 یورو

به جرات می توان گفت هیچ خودرویی در هیچ رده قیمتی نتوانسته است به خوبی مرسدس بنز از یک نسخه کوپه لوکس، بی صدا و نرم به یک کانورتیبل زیبا تبدیل شود. خودروهای اندکی در کلاس کانورتیبل طراحی جذاب و چشم نوازی همانند مدل SL دارند. این ساخته مرسدس بنز در این کلاس می تواند یکی از گزینه های خاص و زیبا برای افراد سختگیر باشد.
 

بهترین خودروهای روباز برای تابستانی داغ +عکس
 
سقف آن نیز در حالت بسته به صورت شیشه ای پانورامیک است و در این حالت نیز می توانید از نور کافی و ناسب در داخل کابین بهره ببرید. یک قابلیت جالب به نام MAGIC SKY CONTROL نیز در این خودرو وجود دارد که با استفاده از آن می توانید شفافیت سقف شیشه ای را به صورت الکترونیکی تنظیم کنید.
 

Fiat 124 Spider

قیمت پایه: 22,343 یورو
 

بهترین خودروهای روباز برای تابستانی داغ +عکس
 
بزرگ ترین مشکل فیات 124 را می توان مزدا MX-5 دانست؛ خودرویی که فیات این مدل را برپایه آن ساخته است. درواقع مزدا MX-5 با چهره ای جذاب تر و مطمئن تر و در کنار رانندگی لذت بخش تر، می تواند گزینه مناسب تری برای خریداران باشد و آنها را از خرید فیات 124 منصرف کند. با این حال ساخته فیات نیز یک خودرو مناسب است و در کنار رانندگی هیجان انگیز و بهره بردن از کابینی با طراحی جذاب و منحصر به فرد، حس یک خودرو ایتالیایی را برای افراد القا می کند.
 

Ferrari 488 Spider

قیمت پایه: 243,819 یورو
 

بهترین خودروهای روباز برای تابستانی داغ +عکس
 
معمولا انتخاب نسخه کالیفرنیا می تواند معقول تر باشد چرا که از مدل 488 ارزان قیمت تر بود، دارای اتاق کاربردی تر کانورتیبل است اما برای خاص طلب ها، فراری 488 گزینه مناسب تری است زیرا از سبک بازشو سقف خاص تری نزدیک به یک تارگا بهره می برد. افرادی که به دنبال هندلینگ عالی و توان عملکردی بالا هستند و به این نکته پی برده اند که فراری ها برای نهایت لذت در رانندگی طراحی شده اند، خریداری یک فراری، به صوص مدل 488 اسپایدر را مدنظر خواهندداشت.
 

Audi R8 Spyder

قیمت پایه: 156,555 یورو
 

بهترین خودروهای روباز برای تابستانی داغ +عکس
 
همانند اتاق کوپه R8، نسخه اسپایدر را می توان هیجان انگیزترین ساخته آئودی دانست و می توان آن را یک خودرو تمام اسپرت از هر جهت وصف کرد. در نقطه مقابل نیز مصرف سوخت آن به مقدار قابل توجهی بالاست و از جذابیت و دلفریبی بصری خودروهایی مانند لامبورگینی و فراری در این کلاس برخوردار نیست اما در کل ارائه دهنده هندلینگ و قدرت بسیار مناسبی است.
 

Audi TT Roadster

قیمت پایه: 42,018 یورو
 

بهترین خودروهای روباز برای تابستانی داغ +عکس
 
یکی دیگر از محصولات جذاب آئودی در این بخش، اتاق رودستر TT است که در تمامی قسمت هایش، همانند همزاد کوپه خود، هیجان انگیز و قابل تحسین است. در زیر این چهره زیبا یک کابین جذاب و با کیفیت قرار دارد. همچنین ارائه سیستم چهار چرخ محرک QUATTRO در کنار گزینه های مختلفی برای انتخاب پیشرانه، رانندگی لذت بخشی را در این ساخته آئودی برای راننده فراهم می آورد.
 

Porsche 911 Cabriolet

قیمت پایه: 90,921 یورو
 

بهترین خودروهای روباز برای تابستانی داغ +عکس
 
با اضافه شدن پیشرانه های توربوشارژر، تازه ترین مدل 911 کابریوله در مدل پایه نیز سریع تر و در عین حال، کم مصرف تر از گذشته شده و همچنان رانندگی با آن آرزوی هر خریداری بوده، طراحی آن مدبرانه تر از بسیاری از خودروهای هم رده است. هم چنین نرم بودن سیستم تعلیق آن نیز در حدی است که می توانید هر روز با این خودرو به سمت محل کار خود بروید و برای کاربری روزانه نیز از این ساخته پورشه استفاده کنید. جدیدترین نسخه پورشه 911 کبریوله همانند کوپه 911 بسیار زیبا و اسپرت طراحی شده که البته به زیبایی و اصالت اتاق تارگای 911 نمی رسد.
 

Porsche 718 Boxster

قیمت پایه: 50,064 یورو
 

بهترین خودروهای روباز برای تابستانی داغ +عکس
 
نسخه جدید باکستر، این رودستر اشتوتگارتی در حالی با پیشوند 718 عرضه شد که پیشرانه توربو 4 سیلندر جدید و احد مدل 6 سیلندر تخت قدیمی شد. به جرات می توان گفت این ودرو از لحاظ توانمندی های فنی به واسطه بهره گیری از شاسی بازبینی شده و هندلینگ مناسب، یکی از برترین خودروهای این کلاس محسوب می شود. علاوه بر تغییرات پورشه در پیشرانه این خودرو که به گفته سازنده، باعث کارآمدتر شدن آن شده است، اصلاحاتی در چهره و کابین خودرو اعمال شده که به دلنشین تر شدن این ساخته پورشه کمک بسزایی کرده است.
 

Mercedes- Benz S-Class Cabriolet

قیمت پایه: 117,484 یورو
 

بهترین خودروهای روباز برای تابستانی داغ +عکس
 
با قاطعیت می توان این محصول مرسدس بنز را یک خودرو مجلل و تمام عیار در کلاس خود دانست؛ خودرویی که چهره و امکاناتش حس سوار بودن بر یک خودرو یک میلیون دلاری و بسیار گران قیمت را القا می کند. هر چند که به اندازه کافی قیمت این خودرو نسبت به سایر رقبا بالاست اما در مقابل خودرویی خاص با چهره ای جذاب در کنار انبوهی از امکانات و تجهیزات است. یکی از امکانات جالب این خودرو سپس تم AIRSCARF در دل پشت سری صندلی هاست که گرمایش گردن و پشت سر را در هوای سرد، تامین می کند.
 

Mazda MX- 5

قیمت پایه: 22,276 یورو
 

بهترین خودروهای روباز برای تابستانی داغ +عکس
 
بعد از گذشت چندین سال از تولید MX-5، نسل جدیدی از آن رونمایی شد که از وزن بسیار پایین برخوردار است و همچنان روح نسل های قبل را در خود دارد. MX-5 خودرویی است که در این کلاس بهترین لذت و تجربه رانندگی را در اختیار خریداران قرار می دهد و به واسطه تجربه خوب مزدا در ساخت خودروهای با هندلینگ بالا، این خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست و می توان گفت یکی از بهترین هندلینگ ها را در بین خودروهای معرفی شده دارد. تمامی این موارد در یک خودرو کانورتیبل می تواند آن را به یکی از بهترین انتخاب ها در این کلاس تبدیل کند.
 

Rolls- Royce Dawn
 
قیمت پایه: 304,997 یورو
 

بهترین خودروهای روباز برای تابستانی داغ +عکس
 
این مدل در حقیقت نسخه روباز رولزرویس ریث است و به یاد مدل SILVERFSWN که در میانه های قرن بیستم تولدی می شد، نامگذاری شده است. مهم نیست که خریدار یک خودرو راحت، مجلل، لوکس و بسیار کم صدا می خواهد یا یک خودرو روباز؛ رولزرویس داون می تواند هر دو نیاز را برآورده کند. کم صدا بودن این خودرو به این معناست که هنگام باز و بسته شدن سقف آن، به واسطه استفاده از نوعی دوخت خاص، هیچ گونه صدایی از سقف ایجاد نمی شود. همچنین رولزرویس ادعا کرده سکونت داخل کابین در حالتی که سقف خودرو بسته است، همانند کوپه مجلل رِیث خواهدبود./هفته نامه خودرو امروز

 

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط