تصویر متحرک سه بعدی آیفون 8

به گزارش صبحانه، شرکت سامسونگ به‌زودی میزبان مراسم معارفه یک گوشی هوشمند بزرگ خواهد بود، اما طبق آمار گوگل ترندز، واضح است که کاربران از شروع تابستان فقط منتظر معرفی یک پرچم‌دار هستند. همان‌طور که می‌دانید، منظور از پرچم‌دار، همان آیفون 8 اپل است که طبق شایعات و افشاگری‌های مختلف، بخش‌های داخلی و خارجی این گوشی به طور جسورانه‌ای بازطراحی خواهند شد. 

کاربران آیفون در سه سال متوالی مجبور به استفاده از یک طراحی تقریبا مشابه بوده‌اند و حتی زمانی که از شباهت آیفون 7 با آیفون 6 و آیفون 6 اس آگاه شدند، به شدت شروع به ابراز نارضایتی کردند. با این حال، گوشی آیفون ۸ کاملا متفاوت خواهد بود و قطعا باید باعث خشنودی همه‌ی طرفدارانی شود که از سال ۲۰۱۴ با طراحی مشابهی مواجه بوده‌اند. زومیت را همراهی کنید.

به خاطر نزدیک شدن به تاریخ مراسم معرفی آیفون ۸، افشاگری‌ها و شایعات افزایش یافته و پایانی ندارند. به طوری که هر روزه شاهد انتشار تصاویر رندر جدید و ساختگی هستیم. با این حال، دیروز تصاویر جدید منتسب به آیفون ۸ منتشر شد که طراحی جدید آن را از تمامی زوایا به نمایش می‌گذارد.

 

تصویر متحرک سه بعدی آیفون 8


همه‌ی ما شاهد افشا شدن پی‌در‌پی طراحی آیفون ۸ بود‌ه‌ایم. از وقتی که اولین تصاویر شماتیک از شرکای سازنده‌ی اپل فاش شد، شاهد انتشار تصاویر رندر بی‌شماری از سوی طراحان علاقه‌مند به محصولات اپل بودیم که نسل بعدی آیفون انقلابی را شبیه‌سازی می‌کردند. در حالی که رندرهای دو بعدی منتشر شده تاکنون به خوبی نشان دهنده‌ی طراحی آیفون ۸ بودند، حالا نوبت به انتشار رندرهای سه بعدی از آن رسیده است.

شرکت بریتانیایی Nodus که در زمینه‌ی ساخت قاب گوشی هوشمند فعال است، اقدام به ساخت تصویر متحرک سه بعدی کرده است. مشابه تمامی تصاویر رندری که قبلا منتشر شده بود، تصویر متحرک سه بعدی جدید هم برپایه‌ی همان اطلاعات رایج است و گمان می‌رود که حقیقی باشد. بخش جلویی گوشی با چشم پوشی از بخش نامتعارف نزدیک به لبه‌ی بالایی که مکان قرارگیری بلندگو و حسگرهای پیشرفته است، تقریبا تمام صفحه محسوب می‌شود. بخش پشتی گوشی هم صرف‌نظر از برآمدگی زننده‌ای که برای قرارگیری لنزهای دوربین و فلاش LED در نظر گرفته شده، شیشه‌ای صاف و یکنواخت است.


در واقع مورد جدیدی وجود ندارد که بتوان از تصویر متحرک یا رندر همراه آن متوجه شد، اما شاید درک بهتری نسبت به تصاویر دو بعدی قبلی به کاربران بدهد. 

انتظار می‌رود که گوشی هوشمند آیفون ۸ اپل در شهریورماه (سپتامبر) در کنار آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس رونمایی شود. اما متاسفانه طبق چند گزارشی که اخیرا منتشر شده، احتمالا عرضه‌ی آیفون جدید مهر ماه (اکتبر) نخواهد بود. همچنین طبق پیشنهادات چند گزارش دیگر، ممکن است که آیفون ۸ به صورت بسیار محدود شهریور‌ماه عرضه شود.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط