لامبورگینی های آینده اینگونه است +عکس

به گزارش صبحانه،این مدل مفهومی با همکاری موسسه مفهومی ماساچوست خلق شده و طراحی آن مختص هزاره سوم است. در نتیجه می‌توان پیش‌بینی کرد که خودرو از یک مدل پیشرفته الکتریکی، ساختار فوق سبک و فضای خارجی فوق ایرودینامیک بهره می‌برد.

لامبورگینی های آینده اینگونه است +عکس
 
سامانه مولد نیرو در مدل مفهومی از چهار موتور الکتریکی تشکیل شده که توان خود را از یک ابرمخزن می‌گیرند. تجهیزات ذخیره انرژی در پنل بدنه مدل مفهومی ساخته شده‌اند. به منظور دستیابی به این ساختار آینده‌نگرانه، لامبورگینی از الیاف نانو- فیبر کربنی و باتری فوق نازک استفاده می‌کند که می‌تواند در اشکال مختلف شکل بگیرد و به شکل ساندویچی بین پنل‌های خودرو قرار گیرد.

لامبورگینی اطلاعات خاصی را در خصوص این خودرو ارائه نداده است، اما اعلام کرده که این خودرو از طریق سامانه بازتولید پیشرفته انرژی جنبشی  سریعا شارژ می‌شود.


لامبورگینی های آینده اینگونه است +عکس
 
ترکیب فیبرکربن و باتری‌های ساخته شده با  فناوری برتر نگاه جالبی در این لامبورگینی محسوب می‌شود. از طرفی وجود باتری‌ها در پنل‌های موجود باعث می‌شود که احتمال وجود شکاف یا ترک در بدنه ایجاد شود. برای جلوگیری از این اتفاق، لامبورگینی و متخصصان فناوری موسسه ماساچوست، به توسعه فیبرکربن‌هایی پرداختند که شکل موثر به جذب ضربات بپردازد.
 
لامبورگینی های آینده اینگونه است +عکس
 
این فناوری کاملا آینده‌نگرانه است و نمی‌توان انتظار کاربرد آن را در خودروهایی فعلی داشت. رئیس پروژه تحقیقات در این لامبورگینی اعلام کرده است که این فناوری در حال پیشرفت است و برخی از اجزای آن در آینده به واقعیت نزدیک خواهند شد./عصر ایران

 

 

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط