چگونه بدون تست کردن رژ بر روی لب ها، رژلب بخریم؟

تقریبا تمامی بانوان، حتی متخصصین زیبایی، قبل از خرید لوازم آرایش آنها را بر روی دست خود امتحان می کنند. به این صورت که تعدادی از آن ها را برداشته، یک به یک روی دست می کشند و نهایتا رنگی را که بیشتر می پسندند، انتخاب می کنند. مشکل اینجاست که وقتی همان رژ را روی لبهایشان امتحان می کنند، الزاما بهترین نتیجه را نمی گیرند و رنگ رژ به زیبایی روی دست خود را نشان نمی دهد.

به عقیده خانم ری موریس (Rae Morris) که آرایش گر افراد معروف است، دلیل این امر آن است که رنگ پوست پشت دست، کوچکترین شباهتی به رنگ پوست لب ندارد. وی در ادامه می گوید که بهتر است به جای پشت دست، رژ لب  را بر روی نوک انگشت هایتان امتحان کنید که ته رنگ زیرین آن، قرمز- آبی است و شباهت بیشتری به رنگ لب ها دارد.

نکته دیگر این است که رژلب را تنها یک بار بر روی نوک انگشتتان بکشید. اگر از رنگش خوشتان آمد، آن را بخرید. اگر نه، بهتر است رنگی یک درجه تیره تر از آن را انتخاب نمایید و به میزان کمتری از آن استفاده کنید.

برای خرید رژی به رنگ طبیعی لب ها، بهتر است رژی را انتخاب کنید که یک درجه تیره تر یا یک درجه روشن تر از رنگ لب هایتان است. اگر رژی را انتخاب کنید که دقیقا همرنگ لبانتان باشد، این طور به نظر خواهد رسید که هیچ چیز، حتی برق لب، بر روی لب هایتان نیست.

هنگام خرید، رژ را روی نوک انگشتتان کشیده، کنار لبانتان قرار دهید و در آیینه رنگ ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

برگرفته شده از وب سایت رسمی عطر سفیر

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط