بهترین تبلت برای انجام کارهای اداری کدام است؟ +عکس

به گزارش صبحانه،تبلت‌ها عموما" گجت‌هایی هستند برای انجام کارهای مختلفی طراحی شده‌اند و به نوعی می‌توان آن‌ها را گجت‌های مولتی‌رول خطاب کرد. یکی از زمینه‌هایی که تبلت‌ها در آن می‌توانند مفید واقع شوند مربوط به انجام امورات اداری و تجاری می‌شود. خوشبختانه اغلب تبلت‌های مدرن پتانسیل انجام کارهای اداری و تجاری را دارند، اما از نظر ما برخی مدل‌های خاص تبلت‌ها ممکن است در این راستا از دیگر مدل‌ها کیفیت بهتری داشته باشند.

اگر از یک تبلت کارآمد و خوب برای انجام و مدیریت کارهای اداری و تجاری خود استفاده کنید، دیگر نیازی به لپ‌تاپ نخواهید داشت یا حداقل دیگر نیاز به حمل و نقل لپ‌تاپ ندارید و می‌توانید کارهای تجاری و اداری اصلی خود را با تبلت خود انجام دهید. اما بهترین تبلت‌ها برای انجام کارهای اداری و تجاری کدامند؟ در این راهنمای خرید 5 نمونه از برترین این دسته تبلت‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. با سایت شبکه همراه باشید.

آیپد پرو 10.5 اینچی اپل (Apple iPad Pro 10.5in): قیمت پایه در حدود 655 دلار

 

بهترین تبلت برای انجام کارهای اداری کدام است؟ +عکس

اگر به دنبال یک تبلت قدرتمند هستید، شک نکنید که آیپد پرو 10.5 اینچی اپل یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. در بررسی‌هایی که از سوی سایت آی‌تی‌پرو (itpro.com) انجام شده، آیپد پرو 10.5 اینچی اپل حتی از برخی لپ‌تاپ‌ها هم قدرت عملکرد بهتری را به ثبت رسانده است. این تبلت به ویژه در شرایطی که به همراه صفحه کلید و قلم استایلوس اختصاصی خود مورد استفاده قرار گیرد، می‌تواند تمام نیازهایتان را برای انجام امورات کاری و تجاری برطرف سازد. تراشه A10X اپل، نمایشگر 10.5 اینچی با وضوح تصویر 2224 در 1665 پیکسل و رم 4 گیگابایتی برخی از مشخصات فنی این محصول به شمار می‌روند.

آپید اپل (Apple iPad): قیمت پایه در حدود 358 دلار

 

بهترین تبلت برای انجام کارهای اداری کدام است؟ +عکس

آیپد اپل برای آن دسته از افرادی مناسب است که به دنبال خرید یک تبلت مقرون به صرفه و در عین حال قدرتمند هستند که از پس انجام کارهای اداری و تجاری مد نظرشان بر آید. اگرچه این تبلت از لوازم جانبی مثل کیبورد اختصاصی و قلم استایلوس بهره نمی‌برد، اما با این حال کیفیت عملکرد مطلوبی دارد و قیمت مناسب آن اصلی‌ترین ویژگی این تبلت است. تراشه A9 اپل، رم 2 گیگابایتی و نمایشگر 9.7 اینچی با وضوح تصویر 1536 در 2048 پیکسل برخی از مشخصات فنی این محصول هستند.

سامسونگ گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3): قیمت پایه در حدود 633 دلار

 

بهترین تبلت برای انجام کارهای اداری کدام است؟ +عکس
 

تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ برخلاف محصولات قبلی که معرفی کردیم از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و یک تبلت باکیفیت و خوب برای انجام کارهای اداری و تجاری خواهد بود. کیفیت ساخت این تبلت مطلوب بوده و قابلیت‌های پردازشی آن هم به قدری مناسب هستند که از پس کارهای مورد نظرتان بر آیند. برخی از مشخصات فنی این تبلت شامل مواردی همچون تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام، رم 4 گیگابایتی و نمایشگر 9.7 اینچی با وضوح تصویر 1536 در 2048 پیکسل می‌شود.

مایکروسافت سرفیس پرو (Microsoft Surface Pro): قیمت پایه در حدود 845 دلار

 

بهترین تبلت برای انجام کارهای اداری کدام است؟ +عکس
 

اما اگر به دنبال یک تبلت ویندوزی هستید که به واقع بتواند جایگزین عالی برای لپ‌تاپ‌ها بوده و کارهای اداری و تجاری شما را انجام دهد، شک نکنید سرفیس پرو مایکروسافت یکی از برترین محصولاتی خواهد بود که قادر به خریدش هستید. طراحی زیبا و قدرت عملکرد بی‌نظیر از اصلی‌ترین ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند. دستگاه از نظر پردازنده شامل نسخه‌های مختلفی می‌شود و رم آن هم از 4 تا 16 گیگابایت ظرفیت را ارائه می‌کند. بهره‌مندی از صفحه کلید و قلم نوری اختصاصی هم از دیگر ویژگی‌های سرفیس پرو مایکروسافت به شمار می‌رود.

گوگل پیکسل سی (Google Pixel C): قیمت پایه در حدود 423 دلار

 

بهترین تبلت برای انجام کارهای اداری کدام است؟ +عکس
 

اما اگر به دنبال یک تبلت اندرویدی ناب هستید، گوگل پیکسل سی را انتخاب کنید. این تبلت از کیبورد اختصاصی بهره می‌برد و یک گزینه عالی برای انجام کارهای اداری و تجاری شماست. تراشه انویدیا تگرا ایکس 1 در این محصول بکار رفته و رم آن 3 گیگابایتی است. همچنین نمایشگر لمسی تبلت 10.2 اینچی بوده و وضوح تصویر 1800 در 2560 پیکسل را ارائه می‌کند. پس تبلت پیکسل سی گوگل را هم به عنوان یکی از بهترین تبلت‌های موجود در راستای انجام کارهای اداری و تجاری به خاطر داشته باشید.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط