10 گوشی پرطرفدار جهان +عکس

به گزارش صبحانه،هفته گذشته هفته مهمی در عرصه تلفن‌های همراه برای شرکت چینی اوپو بود چرا که پرچمدار این شرکت (Find X) بالاخره بعد از گذشت دو هفته توانست جایگاه نخست را از Redmi Note 5 Pro بگیرد و در این جایگاه جا خوش کند. این هفته هوآوی nova 3i را معرفی و عرضه کرد که این گوشی هم با وجود تازه وارد بازار شدن توانست در زمینه پرطرفدارترین گوشی‌ها، پیشرو باشد.

این هفته در جدول پرطرفدارترین گوشی‌ها همانطور که دیده می‌شود Find X، پرچمدار شرکت اوپو که در هفته‌های گذشته دوم بود، در جایگاه نخست قرار گرفته است. مقام دوم هم به رتبه یک سابق، Redmi Note 5 Pro از شرکت شیائومی رسیده است. پس از این گوشی‌ها، گوشی تازه وارد nova 3i در رتبه سوم و در جایگاه سابق Galaxy J8 سامسونگ قرار گرفته است.

در انتهای جدول پرطرفدارترین اسمارت‌فون‌های جهان، نام شرکت‌های آسیای شرقی دیده می‌شود؛ دو شرکت شیائومی و سامسونگ که در عرصه اسمارت‌فون‌ها رقابت تنگاتنگی را با هم دارند. در انتهای این جدول در رتبه‌های هشتم، نهم و دهم به ترتیب نام گوشی‌های Mi A2 Lite از شرکت شیائومی، Galaxy A6 Plus سامسونگ و Mi A2 دیده می‌شود. در این میان باید توجه داشت که Mi A2 Lite و Mi A2 تازه به عرصه رقابت واردشده‌اند.

نکته قابل توجه این جدول این است که گوشی تازه وارد Nokia 6.1 که در بازار چین با نام Nokia X6 شناخته می‌شود، پس از ورود به بازار جهانی رتبه پنجم را کسب کرده است؛ رتبه‌ای که بسیاری از منتقدان فناوری تلفن‌های هوشمند برای آن پیش‌بینی نمی‌کردند. در ادامه می‌توانید رتبه‌بندی گوشی‌های هوشمند پرطرفدار در جهان را ببینید.
 
10 گوشی پرطرفدار جهان
 
10 گوشی پرطرفدار جهان
 
10 گوشی پرطرفدار جهان
 

 

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط