بهترین گوشی‌های 2018 را بشناسید +عکس

به گزارش صبحانه، بر همین اساس باید این موضوع را از زوایای مختلفی دید. تصمیم داریم در این مطلب موبایل‌های سال 2018 را از هر نظر بررسی کنیم. شما هم می‌توانید با توجه به نیاز اصلی خود بهترین گزینه را ببینید، در نهایت هم با وجود رقابت سخت، بهترین موبایل 2018 را معرفی می‌کنیم.
 
بهترین گوشی بزرگ 2018

بهترین گوشی‌های 2018 را بشناسید +عکس
 
گوشی‌ها مدتی است که هرسال بزرگ‌تر از سال قبل می‌شوند. برای مثال اگر موبایل‌های سال 2018 را با موبایل‌های سال 2015 مقایسه کنید، متوجه می‌شوید از میانگین 4 اینچ به میانگین 5.5 اینچ رسیده‌ایم. اما بهترین موبایلی که صفحه نمایش بزرگ دارد سامسونگ گلکسی نوت 9 است.

اگر به دنبال یک موبایل با صفحه نمایش بزرگ می‌گردید، نوت 9 بهترین گزینه برای شماست. اما اگر احساس می‌کنید این موبایل گران قیمت است، می‌توانید به میت 20 پرو هم فکر کنید که مانند نوت 9 صفحه نمایشی 6.4 اینچی دارد.
 
بهترین گوشی کوچک 2018

بهترین گوشی‌های 2018 را بشناسید +عکس
 
موبایل‌های کوچک امسال به راحتی پیدا نمی‌شوند و تقریبا همه موبایل‌ها اندازه‌ای بیشتر از 5 اینچ دارند. اما بهترین گوشی جمع‌وجور سال 2018 را می‌توان آیفون 10 اس دانست.

این موبایل همه ویژگی‌های برادر بزرگتر خود را دارد و شما یک پکیج کامل را دریافت می‌کنید که به راحتی هم در جیب شما جا می‌شود. اما آیفون 10 در این دسته بندی تنها نیست و پیکسل 3 و گلکسی اس 9 هم در همین دسته بندی قرار دارند و جایگاه بهترین گوشی کوچک 2018 می‌رسد به اپل، گوگل و سامسونگ.
 
بهترین دوربین گوشی 2018

بهترین گوشی‌های 2018 را بشناسید +عکس
 
اگر به دنبال یک گوشی هستید که بهترین دوربین دنیا را داشته باشد، بهترین انتخاب شما گوگل پیکسل 3 است.

پیکسل 3 تنها یک لنز دارد اما پردازش‌های بی‌نظیر گوگل باعث شده تا بهترین عکس را در سال 2018 گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال بگیرند. اگر هم بیشتر به فیلمبرداری علاقه دارید تا عکاسی بهترین موبایل برای فیلمبرداری آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس است.
 
بهترین باتری گوشی 2018

بهترین گوشی‌های 2018 را بشناسید +عکس
 
باتری موبایل یکی از مهمترین فاکتورهاست. شاید بیشترین شکایتی که مردم از موبایل فعلی خود دارند زود تمام شدن شارژ باتری است. اگر به دنبال بهترین موبایل 2018 با یک باتری خوب هستید، باید به شما هوآوی میت 20 پرو را معرفی کنیم.

مدیریت حافظه و مدیریت رزولوشن صفحه‌نمایش این موبایل باعث شده تا مصرف آن بسیار کمتر شود. این موبایل همچنین از شارژ سریع و شارژ وایرلس هم پشتیبانی می‌کند. موبایل دیگر در همین گروه آیفون 10 آر است. این موبایل هم در میان همه آیفون‌ها بهترین شارژ باتری را نگه می‌دارد.
 
بهترین طراحی گوشی 2018
 
بهترین گوشی‌های 2018 را بشناسید +عکس
 
بهترین گوشی‌های 2018 را بشناسید +عکس

این قسمت برای این در نظر گرفته شده تا بهترین طراحی را پیدا کنیم. موبایل‌های امسال تقریبا همگی شبیه هم هستند و تفاوت خاصی در آنها دیده نمی‌شود. موبایل‌های امسال معمولا دوطرف شیشه‌ای دارند و یک بریدگی زشت هم در بالای صفحه نمایش آنها قرار دارد. کمپانی که موفق شد امسال خلاقیت داشته باشد اوپو بود که با یک حرکت جالب همه سنسورها را حفظ کرد و در عین حال ناچ یا بریدگی زشت صفحه‌نمایش را هم نداشت. به این ترتیب اوپو Find X بهترین طراحی امسال را به خود اختصاص داد.

شیائومی می میکس 3 هم طراحی مشابهی دارد و هردو با یک موتور بخشی از موبایل را که دوربین‌ها و سنسورها روی آن قرار دارند را از وسط موبایل بیرون می‌آورند.
 
بهترین گوشی ارزان 2018

بهترین گوشی‌های 2018 را بشناسید +عکس
 
این موضوع برای امسال بسیار مهم است. قیمت موبایل‌های خوب روز به روز در حال افزایش است. پرچمداران بزرگ قیمتی حدود هزار دلار را دارند و پیدا کردن یک موبایل خوب با قیمت پایین کار ساده‌ای نیست. اما اگر دنبال بهترین موبایل با قیمتی مناسب هستید Pocophone F1 است. شاید این موبایل در ایران کمی سخت پیدا شود اما ارزش در برابر مبلغ پرداختی (300 دلار) آن کامل ترغیب کننده است. اما اگر در نهایت این موبایل را نپسندیدید گزینه بعدی نوکیا 7 و بعد از آن هم آنر 8 ایکس است.
 
مزخرف‌ترین گوشی 2018!

بهترین گوشی‌های 2018 را بشناسید +عکس
 
شاید این دسته‌بندی خیلی منطقی نباشد، اما چون همه «ترین‌های» سال 2018 را بررسی کردیم، شاید مزخرف‌ترین موبایل سال هم برای شما جالب باشد. مزخرف‌ترین گوشی که سال 2018 معرفی شده Red Hydrogen One است.

با اینکه محصولات RED همگی فوق‌‌العاده هستند اما این موبایل یکی از بدترین موبایل‌های سال و شاید بدترین محصول کارخانه RED باشد.
 
بیشترین پیشرفت نسبت به سال قبل

بهترین گوشی‌های 2018 را بشناسید +عکس
 
تقریبا همه موبایل‌هایی که امسال دیده‌ایم نمونه بروز شده از نسل قبل هستند. برخی از آنها مثل آیفون 10 اس تقریبا هیچ فرقی با نسل قبلی ندارند و برخی هم پیشرفت اندکی داشته‌اند. اما بیشترین پیشرفت تعلق دارد به ریزر فون 2.

ریزر فون 2 نسبت به موبایل قبلی خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. ریزر به همه انتقادها گوش داد و همه خواسته‌های مخاطبان مانند شارژ بی‌سیم، ضد آب، لوگوی نورانی و روشن‌تر شدن صفحه‌نمایش را پیاده کرد.
 
بهترین گوشی 2018

بهترین گوشی‌های 2018 را بشناسید +عکس
 
در این دسته بندی یک موبایل همه‌چیز تمام باید قرار داشته باشد. موبایلی که همه فاکتورهای بالا را داشته باشد. این موبایل از همه نظر قابل تحسین است و جایزه بهترین موبایل سال 2018 را می‌گیرید. این جایزه به وان پلاس 6 تی تعلق دارد.

این موبایل سریع‌ترین موبایل اندرویدی دنیا است. وان پلاس 6 تی همچنین از اثر انگشت زیر صفحه نمایش برخوردار است و دوربین بسیار خوبی دارد. در دوره‌ای که پرچمداران هزار دلاری حاکم هستند این موبایل با نصف این قیمت همه امکانات یک پرچمدار را به شما می‌دهد. در این دسته بندی اگر فاکتور قیمت برای شما هیچ اهمیتی ندارد باید بدانید که نوت 9 هم در همین دسته‌بندی قرار دارد. نوت 9 موبایلی است که همه امکانات را دارد و می‌تواند گفت کامل‌ترین موبایل سال 2018 است.

 

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط