۱۰ شرکت برتر بیمه در دنیا کدامند؟

به گزارش صبحانه،امروزه بیمه یکی از ضروریات زندگی افراد محسوب می‌شود. تعداد خطراتی که با آنها روبرو هستیم هر روز گسترش پیدا می‌کند، از جمله این خطرات و بلایای طبیعی، تصادفات، صدمه‌های ناشی از ابتلا به بیماری و... است. به همین دلیل تقاضا برای بیمه به طور مداوم در حال افزایش است. 
به گزارش اقتصادآنلاین، در زیر به طور خلاصه به معرفی 10شرکت بیمه برتر در سطح جهان می‌پردازیم:

1- شرکت آکسا (AXA)
این شرکت بیمه با حضور داشتن در بیش از 56 کشور جهان، پیشرو بیمه‌های دیگر قرار گرفته است. خدمات اصلی این بیمه شامل: بیمه زندگی، مدیریت دارایی و بیمه تلفات است که از سال 1817 و در کشور فرانسه، شهر پاریس فعالیت خود را آغاز کرده است.

2- گروه بیمه زوریخ (Zurich Insurance Group)
شرکت بیمه زوریخ با حضور داشتن در 170 کشور جهان در جایگاه دوم قرار دارد. دفتر مرکزی آن، در شهر زوریخ، سوئیس قرار دارد. این گروه بیمه فعالیت خود را از سال 1872 آغاز کرد. خدمات اصلی این بیمه شامل: بیمه عمر جهانی، بیمه عمر زندگی و بیمه کشاورزان است.

3- شرکت بیمه عمر چین (China Life Insurance Company)
این شرکت خدمات مالی چینی که از سال 1949 و در چین فعالیت خود را آغاز کرد، یک بیمه دولتی برای مردم چین محسوب می‌شود. امروزه این شرکت دارای هفت شرکت تابعه است که در زمینه برنامه‌های بازنشستگی، اموال و تلفات، بیمه، مدیریت سرمایه فعالیت دارد.

4- برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway)
شرکت هلدینگ و خوشه‌ای آمریکایی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر اوماها، نبراسکا قرار دارد. این شرکت بیمه در سال 1889 توسط وارن بوفت (Warren Buffe) تاسیس شد که در زمینه‌هایی از جمله: بیمه، سرمایه‌گذاری در حمل و نقل ریلی، انرژی،خرده فروشی، تولید،آب و برق و امور مالی فعالیت می‌کند.

5- پرودنشال پی‌ال‌سی (Prudential plc)
این شرکت بیمه یکی از بزرگترین شرکت‎‌های بیمه در جهان است که در سراسر قاره آسیا،بریتانیا، ایالت متحده و اخیرا در قاره آفریقا نفوذ کرده است. شرکت بیمه Prudential plc در سال 1848 در بریتانیا تاسیس شد.

6- یونایتدهلت گروپ (united health group)
این شرکت بیمه یکی از برترین گروه‌های بیمه در زمینه بهداشت و سلامت به شمار می‌رود که در ایالات متحده تاسیس شد و در 125 کشور جهان حضور دارد. بر اساس گزارس fortune، این شرکت در سراسر جهان به عنوان برترین در زمینه مدیریت مراقبت شناخته شده است.

7- گروه میونیک ره (Munich Re)
این گروه بیمه در سال 1180 تاسیس شد و در 30 کشور جهان شعبه دارد که تمرکز اصلی آن در اروپا و آسیا است. این شرکت در زمینه هایی از جمله: بیمه سلامت، بیمه اتکایی نیرو دریایی، بیمه زندگی، بیمه اتکایی نیرو هوایی،بیمه تلفات اموال،بیمه آتش‌سوزی، بیمه تصادفات و... خدمات ارائه می‌دهد.

8- جنرالی (Assicurazioni Generali S.P.A)
این شرکت در سال 1831 در ایتالیا تاسیس شد و در 60کشور جهان دارای شعبه است که تمرکز اصلی آن در اروپای شرقی، مرکزی و غربی است. توجه اصلی این گروه بیمه در زمینه‌هایی از جمله بیمه زندگی( شامل بیمه حفاظت از خانواده)، بیمه عمرو سیاست‌های پس‌انداز است.

9- پست بانک ژاپن (Japan Post Holding)
این شرکت، یک گروه بیمه واقع در کشور ژاپن است که در چهار زمینه فعالیت می‌کند: عملکرد شرکت‌های پست، مسئولیت ارسال ایمیل، عملکردهای بانکی و ارائه بیمه عمر.

10- آلیانتس (Allianz SE)

این شرکت یکی از پیشگامان ارائه دهنده خدمات مالی است که محصولات و خدمات را از مدیریت دارایی تا بیمه ارائه می دهد. این شرکت در سال 1890 در آلمان تأسیس شد و در 70کشور جهان شعبه دارد. خدمات اصلی آن شامل، بیمه سلامت، بیمه عمر و تلفات است.
 
منبع:خبرانلاین

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط