با بهترین کیبوردهای بازار آشنا شوید +عکس

به گزارش صبحانه،کامپیوترها به یک‌سری از لوازم نیازمند هستند تا با کمک آن‌ها راه‌اندازی شده و بتوانیم با دیوایس ارتباط برقرار کنیم. کیبوردها نیز جز همین وسایل کارآمد به‌شمار می‌آیند که بعضا با هدف و تکنولوژی‌های خاصی ساخته می‌شوند. دسته‌ای از آن‌ها برای گیمرها تولید می‌گردند و برخی از نوع وایرلس بوده و نیاز کاربر به سیم‌های مزاحم را از بین می‌برند. اگر به‌دنبال یکی از همین دستگاه‌های دوست‌داشتنی هستید، در نتیجه باید با برترین‌ها آشنا شوید و مدل‌های مختلف را بشناسید. در ادامه بهترین صفحه‌کلیدها را لیست کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید.
 
ریزر BlackWidow Tournament Edition Chroma V2 with Orange Switch

با بهترین کیبوردهای بازار آشنا شوید +عکس
 
ریزر یکی از بازیگران اصلی حوزه دیوایس‌های گیمینگ محسوب می‌شود و تا حالا از گجت‌های جذابی پرده برداشته. BlackWidow Tournament Edition Chroma V2 with Orange Switch هم از این قاعده مستثنی نیست. پیش از هر چیزی، دیزاین دلیلی برای خرید صفحه‌کلید مذکور به‌شمار می‌آید و در نتیجه به انتخاب اول گیمرها تبدیل می‌شود. نورپردازی با رنگ‌های مختلف ظاهری خیره‌کننده به دستگاه آمریکایی بخشیده تا نظر هر کسی را جلب کند. استراحت‌گاهی نیز برای رفع خستگی دست کاربر در نظر گرفته شده تا سریعا تجدید قوا نمایید و با قدرت بیش‌تری به بازی ادامه دهید. حدود ۱۰۰ کلید برای محصول تعبیه گشته که همگی از عمر بالایی برخوردار هستند و مطمئن باشید تا سال‌ها نیازی به یک کیبورد جدید پیدا نمی‌کنید. ارگونومیک بودن یکی از ویژگی‌های اساسی صفحه‌کلید ریزر است و این امکان را به شما می‌دهد تا بدون احساس ناراحتی چندین ساعت به تجربه گیم‌ها بپردازید.

قیمت: ۲ میلیون تومان
 
مایکروسافت Sculpt Ergonomic Desktop

با بهترین کیبوردهای بازار آشنا شوید +عکس
 
طراحی برای محصولی مثل کیبورد اهمیت زیادی دارد. برای همین مایکروسافت دیزاینی جالب و در عین حال مهندسی‌شده برای Sculpt Ergonomic Desktop تدارک دیده که نظر هر کاربری را جلب می‌نماید. می‌توان گفت این طراحی عجیب و البته ارگونومیک باعث گشته تا ساعت‌ها بدون احساس ناراحتی و خستگی تایپ کنید. اتصال از طریق بی‌سیم انجام می‌گیرد و به این ترتیب استفاده از صفحه‌کلید راحت‌تر شده. ۱۱۳ کلید در اختیارتان قرار گرفته که عملکرد بسیار خوبی دارند و حس خوبی هنگام کار با آن‌ها خواهید داشت. در کنار این کیبورد لاکچری، یک ماوس بی‌سیم با دقتی کم‌نظیر هم گنجانده شده که از دیزاین منحصربه‌فردی سود می‌برد و به ویژگی‌های مختلفی مجهز است. پس Sculpt Ergonomic Desktop گزینه‌ای عالی برای یوزرهای حرفه‌ای به‌حساب می‌آید که می‌خواهند با یک‌تیر، دو نشان را بزنند.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
 
ام‌اس‌آی Vigor GK70 SILVER

با بهترین کیبوردهای بازار آشنا شوید +عکس
 
بی‌تردید ام‌اس‌آی یکی از برندهای معتبر حوزه دیوایس‌های گیمینگ شمرده می‌شود و خوش‌بختانه توانسته محصولات محبوبی را به بازار عرضه کند. Vigor GK70 SILVER هم جز همین گجت‌هاست که دل هر گیمری را می‌رباید! طراحی این مدل مطابق با سلیقه طرف‌داران بازی صورت گرفته که با نورپردازی جذابی همراه شده. در نتیجه حتی در تاریکی نیز قادر به کار کردن با صفحه‌کلید خواهید بود. روکش کابل دستگاه در کنار پوشش آلومینیومی Vigor GK70 SILVER را به گزینه‌ای مطلوب در بین رقیبان مبدل نموده که از عمر زیادی برخوردار است و تا سال‌ها نیازی به خرید کیبورد جدیدی نخواهید داشت. با این حال، کلیدهای خاص اصلی‌ترین ویژگی Vigor GK70 SILVER به‌شمار می‌آید. استفاده از این کلیدها لذت‌بخش خواهد بود و جذابیت بازی‌ها را دوچندان می‌کند.

قیمت: ۱ میلیون تومان
 
رپو E6700

با بهترین کیبوردهای بازار آشنا شوید +عکس
 
اگر به‌دنبال کیبوردی با ظاهری مدرن و قابلیت‌های بی‌شمار هستید، حتما این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. E6700 توسط کمپانی رپو تولید شده که طرف‌داران بسیاری در سراسر دنیا دارد و به ساختن محصولات باکیفیت مشهور است. دیوایس مذکور نیز از این قانون پیروی می‌نماید. تقریبا ۸۰ کلید در اختیارتان قرار گرفته که عمر بالایی دارند و طیف وسیعی از کاربران را راضی می‌کنند. با این حال، وزن کم و ابعاد مناسب، فروش بالای E6700 را رقم زده و در حقیقت محصول رپو در کلاس مدل‌های قابل‌حمل قرار می‌گیرد. به این ترتیب گزینه‌ای مناسب برای یوزرهای ماجراجو به‌حساب می‌آید. تکنولوژی بلوتوث با E6700 همراه شده و شما را برای همیشه از شر سیم‌های مزاحم خلاص می‌کند. تولیدکننده تاچ‌پدی هم در کنار کیبورد کار گذاشته و دیگر نیازی نیست همیشه ماوسی را همراه‌تان داشته باشید.

قیمت: ۶۰۰ هزار تومان
 
مایکروسافت Desktop 850
 
با بهترین کیبوردهای بازار آشنا شوید +عکس
 
به‌دنبال محصولی با ارزش خرید بالا هستید؟ می‌خواهید صفحه‌کلیدی با قابلیت‌های متعدد و عمر طولانی داشته باشید؟ پس Desktop 850 مایکروسافت را فراموش نکنید. طراحی ساده و ارگونومیک جز ویژگی‌های دوست‌داشتنی کیبورد آمریکایی شمرده می‌شود که به شما این اجازه را می‌دهد تا بدون خستگی ساعت‌ها به تجربه بازی‌ها یا تایپ کردن بپردازید. اتصال از طریق بی‌سیم انجام می‌گیرد و استفاده از Desktop 850 راحت‌تر خواهد بود. حدود ۱۰۰ کلید در اختیارتان قرار داده شده که از عمر خوبی برخوردار هستند و نیاز بیش‌تر کاربران را برطرف می‌سازند. ماوسی هم به‌همراه صفحه‌کلید مایکروسافت عرضه شده و ناگفته نماند که از نوع بی‌سیم است و از دقت بالایی سود می‌برد. به این ترتیب نیازی به خرید ماوس وایرلس ندارد. به‌طور کلی می‌توان گفت با خرید Desktop 850 در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

 

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط