کدام شاسی بلندهای چینی موجود در بازار ایران ارزش خرید دارند؟

به گزارش صبحانه،در این مطلب سعی داریم به معرفی چندتا از بهترین و معروف‌ترین ماشین های شاسی بلند چینی بپردازیم و مزایا و معایب هریک را به طور کلی برای شما بگوییم تا اگر در خرید خودرو جدید خود شک دارید، بتوانید بهترین انتخاب را بر اساس نیازتان داشته باشید و ماشین شما بتواند نیاز شما را به طور کامل برطرف نماید.
 
ام جی جی اس
 
شاسی بلندهای چینی موجود در بازار ایران ارزش خرید دارند؟
 
این خودرو را شاید بتوان بهترین خودرو شاسی بلند چینی در ایران دانست. موتور قوی، بدنه مستحکم، طراحی بسیار زیبا، کیفیت ساخت مناسب، امکانات زیاد و… دلایل برتری این ماشین نسبت به رقبا می‌باشد. موتور این ماشین 2000 سی سی ظرفیت دارد که مجهز به توربو شارژ نیز هست. شتاب این ماشین نسبت به شاسی بلند بودن آن بسیار عالی است. از نظر طراحی داخل کابین نیز مثل سایر خودروهای ساخت ام جی، شباهت بسیار زیادی به بی ام دبلیو دارد.
 
برلیانس V5
 
شاسی بلندهای چینی موجود در بازار ایران ارزش خرید دارند؟

این ماشین برلیانس که در سطح ماشین‌های روز اروپا می‌باشد آخرین شاهکار خودرو برلیانس است و همچنین گران‌ترین ماشینی که این برند ساخته است. امکانات فراوان برلیانس  V5باعث شده است تا بسیار مورد توجه قرار بگیرد. همچنین به دلیل قیمت آن که حدود نصف سانتافه 2019 است و امکانات فراوانش می‌تواند بازار خوبی را در ایران برای خود داشته باشد.
 
جک اس 5
 
شاسی بلندهای چینی موجود در بازار ایران ارزش خرید دارند؟

این خودرو بسیار مورد توجه قرار گرفت چراکه طراحی جذابی داشت. هم چنین خاطره بسیار خوبی از ماشین جک برای صاحبان آن به وجود آمده بود و این باعث شد تقاضا برای آن زیاد باشد، هم چنین موتور توربو شارژر دار این ماشین توانست توجه زیادی را به سمت خود بکشاند و بر میزان تقاضای آن بیافزاید. مورد جذاب دیگر برای این ماشین، امکان خرید گیربکس دستی آن بود که در برخی رقبا این امکان وجود نداشت.
 
چری تیگو 7
 
شاسی بلندهای چینی موجود در بازار ایران ارزش خرید دارند؟

تیگو 5 بسیار ماشین خوبی بود که توسط کمپانی مدیران خودرو عرضه شد. این خودرو خودرویی بسیار نرم بود با امکانات بسیار عالی. در نسخه تیگو 7 طراحی ظاهری بهبود مناسبی داشت، هم چنین موتور این ماشین بهبود هایی داشت و بر امکانات آن افزوده شد، همین مورد باعث شد تا بتواند فروش مناسبی را برای مدیران خودرو به وجود بیاورد.
 
هایما اس 7 توربو
 
شاسی بلندهای چینی موجود در بازار ایران ارزش خرید دارند؟

این خودرو و به طور کلی سری اس خودروهای هایما از بدنه‌ی بسیار قوی ساخته شده اند. در این ماشین با نگاه اول حتی متوجه مستحکم بودن این ماشین می‌شوید. از لحاظ امکانات نیز ماشین خوبی محسوب می‌شود و حداقل انتظارات را از جمله سان روف، صفحه نمایش 7 اینچی، صندلی برقی و … برآورده می‌کند. موتور این ماشین ظرفیت 1800 سی سی دارد و قادر به تولید 170 اسب بخار قدرت است و سرعت این ماشین در بیشترین حالت به 205 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
 
فوتون ساوانا
 
شاسی بلندهای چینی موجود در بازار ایران ارزش خرید دارند؟

ظاهر سرسخت این ماشین شاید برایتان جذاب باشد. این ماشین بسیار جذاب به گفته وارد کننده آن یک اس یو وی است و با آن می‌توان آفرود نیز رفت. ظرفیت سرنشینان این ماشین هفت نفر است و موتور آن نیز بسیار قدرتمند است. موتور این ماشین ظرفیت 2000 سی سی دارد و قادر است 194 اسب بخار قدرت تولید کند، هم چنین سرعت این خودرو تا 200 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

به طور کلی نمی‌توان یک عدد ماشین برای همه مصارف مشخص کرد و بگوییم کدام ماشین بهتر است. ماشین های چینی ماشین‌های خوبی هستند اگر بودجه زیادی برای ماشین نداشته باشید، ولی خیلی بهتر خواهند بود اگر مصرف خود را بتوانید به صورت دقیق مشخص کنید. مثلا اگر اهل آفرود هستید شاید بهترین انتخاب برای شما فوتون ساوانا باشد یا اگر بیشتر اهل سفرهای داخل شهری هستید و به دنبال نرمی ماشین و امکانات بالا می‌گردید، تیگو 7 بهترین انتخابتان باشد. همچنین اگر دنبال یک ماشین با پیشرانه قوی هستید شاید جک اس 5 برایتان مناسب باشد، یا اگر به دنبال مقاومت بدنه بالا هستید، هایما اس 7 و اگر به دنبال تعادل در همه موارد هستید، برلیانس شاسی بلند مدل V5 بهترین انتخاب شما باشد. با توجه به رنج قیمیت برلیانس V5 ماشین بسیار خوبی است و میتواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط