با لوکس‌ترین مراکز خرید پایتخت آشنا شوید!

به گزارش صبحانه،تهران، پایتخت ایران تنها به عنوان پایتخت سیاسی و مرکز اقتصادی کشور شناخته نمی‌شود. این شهر در کنار برخورداری از جاذبه‌های گردشگری فراوان دارای مراکز خرید لوکس و متعددی نیز هست که خرید کردن را به پروسه ای لذت‌بخش تبدیل کرده اند. اگر علاقه مند به آشنایی با لوکس‌ترین مراکز خرید تهران هستید با این مطلب از مجله‌ی ایرپلین تیکت همراه باشید.

در ابتدا باید اذعان کرد برای سفر به تهران از هر سه وسیله‌ی نقلیه‌ی هواپیما، اتوبوس و قطار می‌توان استفاده کرد. اما هواپیما را می‌توان مناسب‌ترین گزینه دانست، چرا که سریع و ایمن است. خرید بلیط هواپیما مثل گذشته کار پیچیده ای نبوده و در عین حال نیازی به مراجعه‌ی حضوری به آژانس‌های مسافرتی ندارد. تنها کافی‌ست مبدأ، مقصد و تاریخ سفر خود را در وب‌سایتی معتبر وارد کرده و پس از پرداختی آنلاین بلیط هواپیما خود را به راحتی دریافت کنید. ایرپلین تیکت یکی از خوشنام‌ترین و معتبرترین سامانه‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما است. در ایرپلین تیکت فقط با یک بار جستجو می‌توانید لیستی از کامل‌ترین پروازها به مقصد مورد نظر خود را مشاهده کرده و پس از انتخاب گزینه‌ی مورد نظر نسبت به خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین اقدام نمایید.

اگر علاقه مند به سفر به تهران و بازدید از جاذبه‌های گردشگری فراوان این شهر هستید می‌توانید بلیط هواپیما تهران را تهیه کرده و به آسانی و سهولت به این شهر سفر کنید. تهران از دو فرودگاه بین المللی برخوردار است؛ فرودگاه بین المللی امام خمینی تنها به پروازهای خارجی و فرودگاه بین المللی مهرآباد به پروازهای حج و پروازهای داخلی این شهر اختصاص دارد.

تهران همچنین یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور در باب خرید به شمار می‌رود. حتی با وجود مراکز خرید نوین و متعدد که از شمال تا جنوب تهران بزرگ گسترده شده اند بازار تهران نقش و اهمیت اقتصادی خود را از دست نداده است. در ادامه با لوکس‌ترین مراکز خرید تهران آشنا می‌شویم.

مرکز خرید پالادیوم

پالادیوم را می‌توان یکی از جدیدترین و البته لوکس‌ترین مراکز خرید در تهران معرفی نمود. این مرکز خرید که در شمال تهران واقع شده در ۱۵۰ واحد تجاری، فروشگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و حتی قنادی‌های بسیار لوکسی را به علاقه مندان ارائه می‌کند. پالادیوم تهران که کلکسیونی از برترین برندهای روز دنیا را دور هم جمع کرده، علاوه بر مواردی که ذکر شد از پارکینگ شش طبقه‌ی بسیار کارآمد، سالن‌های ورزشی و استخر نیز بهره مند است. پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه‌ی عروضی قرار دارد.

 

مرکز خرید گالریا

یکی از مجلل ترین مراکز خرید تهران گالریا نام دارد و در شمال شهر واقع شده است. این مرکز خرید از ۱۵ طبقه‌ی جنوبی و ۱۷ طبقه‌ی شمالی برخوردار است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم گالریا دارای ۸ طبقه‌ی تجاری زیر همکف و ۷ طبقه‌ی بالای همکف تشکیل شده است. یکی از مشخصه‌های بارز گالریا رستوران منحصر بفرد این مرکز خرید در طبقه‌ی ششم آن است. این رستوران از مساحتی معادل ۱۱۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۵۸۰ متر تراس با سقف متحرک برخوردار است. یکی دیگر از خصوصیات جالب توجه گالریا لوستر بسیار خاص این مرکز خرید است که در حقیقت بزرگ‌ترین لوستر دست ساز در خاورمیانه شناخته می‌شود. این لوستر از ۳۲ متر ارتفاع و ۲و نیم متر عرض و از جنس فلز ضد زنگ با آبکاری مشکی و گوی‌های طلایی ساخته شده است. واحدهای تجاری مرکز خرید گالریا از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۳ و جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۱ الی ۲۳ میزبان مشتریان و بازدیدکنندگان هستند. فودکورت مجموعه نیز از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۳:۳۰ فعال است. گالریا در خیابان ولنجک، خیابان سیزدهم واقع شده است.

مرکز خرید ایران مال

پروژه‌ی ایران مال در حقیقت یک شهر کوچک است. این مجموعه از معماری ایرانی و بسیار زیبایی ساخته شده؛ در طراحی این مجموعه از معماری تمام شهرهای ایران از باغ شازده‌ی کرمان گرفته تا تالار آینه‌ی کاخ گلستان، الهام گرفته شده است. ایران مال که در سال ۹۸ افتتاح شد هنوز تکمیل نشده و ساخت آن ادامه دارد. ایران مال در فضایی معادل ۳۲ هکتار ساخته شده و به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید خاورمیانه شناخته می‌شود. ایران مال از بخش‌های گوناگون و اعجاب انگیزی تشکیل شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به باغ ماهان یا باغ ایرانی، مسجد جامع، کتابخانه، باغ دیدار، بازار سنتی، تالار آینه، فضاهای ورزشی، رستوران‌های بین المللی، سالن‌های سینما، هتل‌های لوکس و زمین یخ و پاتیناژ اشاره کرد.

مجتمع تجاری سام سنتر

مرکز خرید ۹ طبقه‌ی سام سنتر یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید شمال تهران است. سام سنتر مجموعه ای از برترین و گران‌ترین برندهای روز دنیا را دور یکدیگر جمع کرده است. سام سنتر در حقیقت جشنواره ای از برندهای لوازم آرایشی، عطر، پوشاک، محصولات چرمی، اکسسوری و کلیه‌ی محصولات لوکس است. تمامی واحدهای تجاری این مرکز خرید در طبقه‌ی اول و دوم آن قرار دارند و دیگر طبقات شامل پارکینگ می‌شوند. در طبقه‌ی نهم سام سنتر رستوران‌های بسیار لوکسی که غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌کنند وجود دارند. مرکز خرید سام سنتر در خیابان ولیعصر شمالی، بعد از پارک وی، خیابان فرشته قرار دارد.

مجتمع تجاری کوروش

مجتمع کوروش یکی از مدرن‌ترین و نوین‌ترین مراکز خرید در تهران به شمار می‌رود. کوروش علاوه بر واحدهای تجاری فراوان از پردیس سینمایی شهربازی بسیار مجهز به نام شهربازی ژوپیتر نیز بهره مند است. این مرکز خرید برای سلایق متفاوت گزینه‌های جالب توجهی برای پیشکش کردن دارد. فروشگاه‌های متعدد موبایل و کامپیوتر، فودکورت، کافه، کتابفروشی، فروشگاه‌های مدرن اسباب بازی و بوتیک بخشی از مواردی هستند که در مجتمع تجاری کوروش یافته می‌شوند. کوروش در تهران، بزرگراه شهید ستاری، تقاطع خیابان پیامبر مرکزی قرار گرفته است.

دپارتمان استور روشا

روشا یکی از جالب توجه ترین مراکز خرید لوکس تهران است. فروشگاه‌های این مرکز خرید دارای هیچ دیوار و مرزی نسبت به یکدیگر نیستند. در واقع روشا اولین فروشگاه بدون مرز ایران است. بسیاری روشا را یادآور گالری لافایته پاریس می‌دانند. روشا از ۷ دپارتمان شامل لباس زنانه، کیف و کفش، ساعت و زیورآلات، پوشاک و لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و عطر، پوشاک مردانه و پوشاک بچه گانه تشکیل شده است. طبقه‌ی آخر این مرکز خرید نیز مجموعه ای از کافه‌ها و رستوران‌ها را در برگرفته است. مرکز خرید روشا در نیاوران، تقاطع عمار و فرمانیه قرار گرفته است.

اسکای سنتر

مرکز خرید بسیار لوکس اسکای سنتر کمی از مرکز تهران فاصله دارد. اسکای سنتر در لواسان واقع شده و با معماری کلاسیک و بسیار مجللش بازدیدکنندگان و مشتریان فراوانی را به خود جذب کرده است. معماران اسکای سنتر سعی کرده اند تا فرضیه‌های رایج درباره‌ی مراکز خرید را نادیده گرفته و در طراحی خود از یک فضای روشن با دید طبیعی نسبت به سایر مراکز خرید در زیر سقفی که تداعی کننده‌ی آسمان است استفاده کنند. این مرکز خرید زیبا مجموعاً از نه طبقه تشکیل شده که از این تعداد ۵ طبقه زیر همکف قرار گرفته شده است. اسکای سنتر در لواسان، بلوار امام خمینی، خیابان گل‌ها واقع شده است.

مرکز خرید زعفرانیه پلازا

برندهای گران قیمت داخلی و خارجی را می‌توانید در مرکز خرید زعفرانیه پلازا بیابید. این مرکر خرید از ۳ طبقه و ۴۰ واحد تجاری تشکیل شده و با وجود پارکینگی کارآمد در بهترین کیفیت به مشتریان و بازدیدکنندگانش خدمات ارائه می‌کند. کیف و کفش، پوشاک، لوازم خانه و آشپزخانه، ساعت و جواهرآلات، لوازم ورزشی و کافه و رستوران، همه و همه را می‌توانید در این مرکز خرید لوکس و زیبا پیدا کنید. مرکز خرید زعفرانیه پلازا در خیابان زعفرانیه، تقاطع زعفرانیه و اعجازی واقع شده است.

مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه ساختمانی ۱۱ طبقه است. واحدهای تجاری این مرکز خرید را فروشگاه‌های پوشاک، عطر، لوازم آرایش، لوازم ورزشی، شیرینی و شکلات از برندهای معتبر جهانی تشکیل داده اند. یکی از خصوصیات جالب توجه این مرکز خرید وجود طبقه ای به نام طبقه‌ی رویال است. رویال در حقیقت طبقه‌ی پنجم این مرکز خرید است و جواهر فروشی، بوتیک و کافه‌های بسیار جذاب و لوکس شامل می‌شود. مرکز خرید مدرن الهیه در خیابان الهیه، بلوار آفریقای شمالی، مقابل خیابان گلنار قرار دارد.

مرکز خرید الماس ایران

الماس ایران یکی از مراکز خرید مدرن شمال شرق تهران است. طراحی زیبا و نمای درونی و بیرونی این مرکز خرید که البته از نورپردازی قابل توجهی نیز بهره مند است، الماس را به یکی از زیباترین مراکز خرید تهران تبدیل کرده است. این مرکز خرید از فروشگاه‌هایی که همگی برندهای معتبر داخلی و خارجی هستند تشکیل شده است. جالب است بدانید دور تا دور محیط بیرونی الماس ایران را کافه‌ها و رستوران‌های لوکس و زیبایی تشکیل داده اند. مرکز خرید الماس ایران در اقدسیه، بلوار ارتش، چهارراه مینی سیتی، بلوار نیروی زمینی قرار دارد.

مرکز خرید مگامال

مگامال یکی از جدیدترین مراکز خرید تهران است که در غرب این شهر قرار دارد. این مرکز خرید مکانی بسیار مناسب برای خرید، تفریح و سرگرمی است. مگامال از طراحی نوین و بسیار زیبایی برخوردار است و به عنوان یکی از بی‌نظیرترین سازه‌های تهران به حساب می‌آید. مگامال از پردیس سینمایی، شهربازی، سالن‌های ورزشی، فودکورت، هایپرمارکت، شعب بانک‌ها و فروشگاه‌هایی که اقلام متفاوت در آن‌ها یافت می‌شوند تشکیل شده است. مرکز خرید مگامال در بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی واقع شده است.

از دیگر مراکز نوین و لوکس تهران می‌توان از مرکز خرید تیراژه‌ی تجریش، مرکز خرید اطلس نیاوران، مرکز خرید آرن سعادت آباد، مرکز خرید ارگ سنتر، مرکز خرید میلاد نور نام برد./اسپاتنا

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط