معرفی نسل دوم شاسی بلند مزدا +عکس

به گزارش صبحانه، مزدا در آستانه شروع فروش خودروهایش در سال 2017 از نسل دوم -5 CXخود به شکل کامل رونمایی کرد.

مزدا ادعا کرده که نسل جدید CX- 5 های خود را کاملا بازطراحی کرده و آن را به یک SUV براق و چشمگیر تبدیل کرده است. اولین نسل از این خودروها در سال 2012 به فروش رسید.

این مدل‌های اصلاح شده بسیار راحت‌تر و کمی بزرگتر از نسل‌های پیشین است. از ویژگی‌های امیدوار کننده این خودرو ارائه آن با موتورهای اسکای اکتیو دیزلی و بنزینی است.

 

مزدا تمام جنبه‌های طراحی و فناوری شاسی‌بلند کامپکت خود را برای ارائه لذت جدید در رانندگی با ابعادی متفاوت اصلاح کرده است. گزینه‌هایی که پیش از این برگ برنده مزدا محسوب می‌شد و اینک در نسخه اصلاح شده یکی از شانس‌های این خودرو در سال 2017 است.

معرفی نسل دوم شاسی بلند مزدا +عکس

خودروسازی مزدا از زبان طراحی ویژه‌ای برای این خودرو در سطح خارجی استفاده کرده که علاوه بر زیبایی، قدرت و استحکام خودرو را به خوبی نشان می‌دهد. بیشترین تغییرات در فضای خارجی در نمای جلو و عقب صورت گرفته است، اما خطوط به کار رفته در خودرو یادآور مدل‌های مزدا 3 و CX3 است. اما همین خطوط جدید چهره‌ای نمایشی و دراماتیک را نیز به خودرو بخشیده است.

معرفی نسل دوم شاسی بلند مزدا +عکس

مزدا نمونه CX-5 جدیدش از به "جی- کنترل" مجهز کرده که به بهبود هندلینگ و رانندگی کمک ویژه‌ای می‌کند. در عقب خودرو نیز در این نسل با ریموت کنترلی قابل باز و بسته شدن است. در داخل کابین خودرو نیز شاهد برخی تغییرات هستیم. سامانه اطلاعات و سرگرمی تقویت شده و صفحه نمایشگر مرکز کنسول تغییر یافته‌اند.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط