بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال +عکس

به گزارش صبحانه،در حال حاضر گوشی‌های هوشمند متنوعی با پلتفرم‌های مختلف در بازار جهانی وجود دارند، البته اندروید و iOS شناخته شده و مشهورترین پلتفرم‌های مشهور هستند. گوشی‌های هوشمند قدرت خاصی دارند، اما تنها دلیل این قدرت و هوشمندی اپلیکیشن‌ها هستند. با سخت افزارهای قدرتمند و امکانات جدید قطعا جذابیتی برای کاربران فراهم می‌شود. امروز قصد داریم که نگاهی به بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون که تاکنون منتشر شده‌اند داشته باشیم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید رقابت سختی میان دو سیستم عامل اندروید و iOS ایجاد شده و هردو به دنبال ارائه بهترین اپلیکیشن و بهترین خدمات برای کاربران هستند. تا به حال اپلیکیشن‌های بسیاری برای هردو پلتفرم در دسته‌های متنوع منتشر شده اما امروز قصد داریم به سیستم عامل اختصاصی iOS بپردازیم و بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون را به شما معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون برای مسافران
 
Audible 

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفوناگر شما از افرادی هستید که نمی‌توانید کتاب بخوانید، اپلیکیشن iOS و اندرویدی Audible این مشکل را حل کرده و شامل کتاب‌های صوتی باکیفیت و متنوعی است. هندزفری تمام چیزی است که شما پس از دانلود و نصب این اپلیکیشن نیاز دارید. به سادگی می‌توانید با این اپلیکیشن در طول سفر و حتی مسیرهای کوتاه مشغول گوش دادن کتاب مورد علاقه خود باشید.
 
Pocket

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

هر لحظه خبر و مقالات جدیدی در دنیای آنلاین منتشر می‌شود، اما ممکن است که شما زمان کافی برای خواندن همه آن‌ها نداشته باشید و شاید عنوان آن را برای جستجو به خاطر نسپارید. اپلیکیشن Pocket شیوه جالبی را برای حل این مشکل ارائه داده است. با این اپلیکیشن می‌توانید به سادگی مقاله مورد نظر خود را در وب سایت‌های مختلف ذخیره کنید و بعدها به صورت آنلاین آن‌ها را مطالعه کنید.


بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون برای وبلاگ نویسان

Google Analytics

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال


Google Analytics اپلیکیشنی است که باید روی آیفون هر وبلاگ‌نویسی باشد. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید به ترافیک لحظه‌ای وب سایت خود دسترسی داشته باشید و مهم‌تر از همه استفاده از سیستم تحلیل‌گر آن رایگان است. همچنین اپلیکیشن Google Analytics بهترین توصیه‌های تحلیلی داده را برای وب مسترها ارائه می‌دهد، بنابراین بدون استفاده از نسخه وب می‌توانید به آمار دقیق وب سایت از طریق اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

WordPress

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

همان‌طور که می‌دانید ورپرس مشهورترین سیستم مدیریت محتواست و تقریبا همه نشریات آنلاین از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند، چراکه متن‌باز بوده و بهترین قابلیت را برای ساختن فرم سفارشی دارد. اگر شما یک نویسنده، مدیر و یا ویرایشگر یک مجله اینترنتی هستید که دارای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است، می‌توانید با دانلود کردن اپلیکیشن اختصاصی وردپرس به محتوای خود دسترسی داشته باشید؛ این اپلیکیشن تقریبا تمام قابلیت‌های نسخه وب را دارد.


بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون برای عکاسان

Camera+

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

در دوربین پیش‌فرض آیفون کنترل‌های دستی بسیاری فراهم نیست، اما اپلیکیشن‌های بسیاری برای دسترسی به تنظیمات و کنترل‌های گسترده آیفون وجود دارد که Camera+ از بهترین آن‌هاست. این اپلیکیشن 2.99 دلار آمریکا قیمت دارد که گزینه‌های مختلفی را برای کار با لنز دستگاه فعال می‌سازد.

اپلیکیشن Camera+ واقعا یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون برای عکاسی است که گوشی هوشمند شما را به گزینه‌های بسیاری از دیافراگم مجهز می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به شاتر آهسته، قابلیت ISO فوق‌العاده کم، حالت ماکرو و غیره اشاره کرد. اگر شما به هر دلیلی از دوربین پیش‌فرض آیفون خود ناراضی هستید باید حتما این اپلیکیشن را امتحان کنید.

VSCO

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

در مقابل Camera+، اپلیکیشن دیگری با نام VSCO وجود دارد که به صورت رایگان در دسترس کاربران iOS قرار گرفته است. این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای عکاسی است که دارای دفترچه راهنمای چند زبانه است.

VSCO در اصل یک اپلیکیشن ساده بود که گزینه‌های بسیاری را در تنظیمات ارائه می‌دهد. با این اپلیکیشن می‌توان به سادگی عکس‌های زیبا و جادویی را با کیفیت فوق‌العاده بالا گرفت.


بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون برای دوست‌داران غذا

Foursquare – City Guide

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال


اگر شما همیشه به وعده غذایی خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید بهترین غذاها را در بهترین رستوران‌ها تجربه کنید، اپلیکیشن Foursquare’s city guide گزینه خوبی برای شما است. این اپلیکیشن به شما برای پیدا کردن بهترین رستوران‌های نزدیک شما کمک می‌کند. علاوه بر این می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را برای انتخاب رستوران جستجو کنید.

این اپلیکیشن در هر نقطه از جهان قابل استفاده است و بهترین و نزدیک‌ترین رستوران‌ها را به شما نشان می‌دهد؛ گاهی هم تخفیف‌های خوبی از طریق این اپلیکیشن برای کاربران ارائه می‌شود.


بهترین اپلیکیشن‌ های بهره‌وری از آیفون

Evernote

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

Evernote همواره یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون است که برای بهره‌وری از آیفون به کاربران توصیه می‌شود. متاسفانه قیمت این اپلیکیشن در نقاط مختلف جهان متفاوت است، برای مثال اپلیکیشن Evernote در ایالات متحده آمریکا قیمت بالایی دارد، اما خرید آن در کشور هند بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

Evernote در اصل بهترین راه برای یادداشت‌برداری در دستگاه آیفون شما و همگام‌سازی آن با دستگاه‌های دیگر است. شما می‌توانید بسته به نیاز خود از Evernote استفاده‌های مختلفی داشته باشید.

Buffer

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

اگر فکر می‌کنید که شبکه‌های اجتماعی قاتل زمان شما است، اپلیکیشن Buffer می‌تواند شما را آنلاین نگه دارد، در حالی که زمانی از شما صرف نخواهد شد. شما به اپلیکیشن‌های فیسبوک یا توییتر به صورت جداگانه نیازی ندارید و می‌توانید اکانت‌های خود را به صورت ساده به buffer متصل کنید.

با این اپلیکیشن به سادگی می‌توان اکانت‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی را کنترل و یا به صورت همزمان، به‌روز کرد.


بهترین اپلیکیشن‌ های مسنجر آیفون

WhatsApp

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

در حال حاضر اپلیکیشن‌های مسنجر بسیاری برای دو پلتفرم اندروید و iOS وجود که WhatsApp از بهترین و امن‌ترین‌آن‌هاست. با این اپلیکیشن برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان لذت خاصی خواهد داشت. همچنین ویژگی‌های بسیاری مانند تماس صوتی و تماس تصویری در این اپلیکیشن وجود دارد که لذت ارتباط‌سازی را دو چندان می‌کند.

Google Allo

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

به تازگی اعلام شده که Google Allo یک مسنجر هوشمند برای دستگاه‌های iOS و اندروید است. اگر دوستانتان از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، شاید جایگزین خوبی برای مسنجر WhatsApp باشد. البته استفاده از این اپلیکیشن با دستیار صوتی و هوشمند گوگل لذت بخش است.


بهترین اپلیکیشن‌ های ضروری iOS

Google Translate

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

گوگل ترانسلیت یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون است. این اپلیکیشن در اصل یک مترجم آنلاین بوده که ترجمه و تلفط متن‌ها را از هر زبانی به زبانی دیگر  امکان می‌سازد. گوگل ترنسلیت یکی از نرم افزارهای پیشرفته گوگل است که در طی یک سال اخیر بسیاری از عملکردهای آن بهبود پیدا کرده است.شما به سادگی می‌توانید محتوای دلخواه خود را در اپلیکیشن کپی کنید و آن را به هر زبانی به زبان دلخواه خود ترجمه کنید.

1Password

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

همان‌طور که می‌دانید این روزها وب سایت و شبکه‎های اجتماعی بسیاری وجود دارند که شاید همه آن‌ها برای کاربران لازم باشد، اما مدیریت حجم زیادی از این سرویس‌ها قدری دشوار است و انتخاب رمز عبور مناسب برای آن‌ها کار سختی است. 1Passwords در اصل رمزهای عبور شما را مدیریت می‌کند و می‌توانید رمز عبور دلخواه خود را برای هر سرویس انتخاب کنید.

متاسفانه این اپلیکیشن بسیار گران و هزینه خریداری آن برابر با 64.99 دلار آمریکا است، البته این اپلیکیشن به ویژگی‌های خاص خود مجهز است، اگر هزینه خریداری این اپلیکیشن برای شما بالاست، می‌توانید از اپلیکیشن‌های رایگان و جایگزین LastPass و Keeper استفاده کنید.


بهترین اپلیکیشن‌ های صفحه کلید آیفون

SwiftKey

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

به احتمال بسیار زیاد با اپلیکیشن SwiftKey کار کرده‌اید. این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن‌های صفحه کلید است که ویژگی‌های بسیاری را به صورت اختصاصی ارائه داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به 3D Touch پیش‌فرض در آن اشاره کرد. همچنین حالات مختلفی از آن برای نمایش وجود دارد که کار با آن را جذاب‌تر خواهد کرد.

Gboard

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

Gboard یک اپلیکیشن جدید صفحه کلید برای کاربران iOS است که توسط گوگل ارائه شده است. Gboard شکلک‌های اموجی متنوعی را همراه با Gif‌های مختلف درخود ارائه داده که بر جذابیت آن افزوده است.


بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون برای مسدود کردن محتوا

1Blocker

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

اپلیکیشن 1Blocker یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون برای مسدود کردن محتوا‌ست که به صورت رایگان در اپ استور برای دانلود قرار گرفته است؛البته برای دسترسی به محتوای کامل آن باید مبلغ 2.99 دلار را پرداخت کنید.

این اپلیکیشن ارزش خریدن را دارد و جدا از پرداخت، نسخه رایگان آن هم می‌تواند برای کاربران مفید باشد. اپلیکیشن 1Blocker در اصل تمامی محتواهای تبلیغاتی را در وب سایت‌ها مسدود می‌کند و به راحتی می‌توان آن را با مرورگر سافاری هماهنگ کرد.

Adblock Plus

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

اپلیکیشن Adblock Plus یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های آیفون است که با مرورگر سافاری قابل استفاده است. بر خلاف 1Blocker، اپلیکیشن Adblock Plus محتوای تبلیغاتی را به سادگی مسدود می‌کند.


بهترین اپلیکیشن های آیفون برای جستجو در اینترنت

Safari

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

سافاری مرورگر پیش‌فرض گوشی‌های هوشمند آیفون است، در نوع خود عملکرد بی‌نظیری دارد و به صورت کلی می‌تواند به اندازه گوگل کروم مفید باشد.

Google Chrome

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

اگر شما از دسته کسانی هستید که زمان بسیاری را با مرور در اینترنت صرف می‌کنید و به دنبال ویژگی‌های بیش‌تری نسبت به مرورگر سافاری هستید، پیشنهاد می‌شود که حتما مرورگر کروم را روی آیفون خود نصب کنید.


بهترین اپلیکیشن های آیفون برای ذخیره سازی در فضای ابری

Google Drive

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

بدون شک همه‌ی کاربران به فضای بیشتری از حافظه داخلی دستگاه خود برای ذخیره‌سازی نیاز دارند و استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری، راه حل خوبی برای این مشکل است. گوگل درایو یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های آیفون است و در واقع گوگل امن‌ترین فضای ابری را به شما ارائه می‌دهد؛ انتخاب گوگل درایو برای استفاده از فضای ابری یک انتخاب منطقی است.

Dropbox

 

بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون از ابتدا تا به حال
 

بسیاری از متخصصان آی تی، سرویس Dropbox را برای استفاده از فضای ابری ترجیح می‌دهند. Dropbox فضای رایگان کمی را به کاربران ارائه می‌دهد، اما این فضا بسیار قابل اعتماد و سریع است.

منبع : گجت نیوز

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط