آپدیت اینستاگرام و اضافه شدن دو قابلیت جدید

به گزارش صبحانه،اخیرا هم دو قابلیت جدید به این اپلیکیشن محبوب اضافه شده است، که یکی از آن‌ها توانایی قرار دادن استیکر در استوری‌ و دیگری ضبط سریع فیلم بوده است. با اضافه شدن این قابلیت‌ها به اینستاگرام، این اپ رقابت را برای اسنپ‌چت سخت‌تر از قبل خواهد کرد.

اکنون شما می‌توانید از استیکر‌ و طرح‌های مختلفی برای استوری‌های‌تان استفاده کنید. پس از به ثبت رسیدن استوری، یک بخش جدید در کنار ابزار‌های نقاشی قرار گرفته که توسط آن می‌توانید از استیکر‌ها استفاده کنید.

استیکر‌ با توجه به موقعیت‌های خاص، وضعیت هوا، مکان و زمان شما به نمایش در می‌آیند. تنها کافی است موقعیت مکانی را در این بخش وارد کنید تا استیکرهای پیشنهادی برای شما نمایان شود. افرادی که استوری‌های شما را تماشا می‌کنند، می‌توانند با کلیک بر روی استیکر از موقعیت مکانی شما باخبر شوند.

همچنین شما می‌توانید محل قرارگیری این استیکرها را تغییر دهید، آن‌ها را بزرگ‌تر و یا کوچک‌تر کنید و یا از استایل‌های مختلف آن بهره ببرید.

علاوه بر توانایی افزودن استیکر، شما قادر خواهید بود که تنها با زدن یک ضربه بر روی دکمه ضبط، به ثبت فیلم بپردازید. پیش از این شما می‌بایست برای ضبط فیلم در اینستاگرام، انگشت‌تان را بر روی دکمه ضبط نگه‌ می‌داشتید.

تمامی این قابلیت‌های جدید در ورژن ۱۰.۳ اینستاگرام، برای کاربران اندروید و iOS موجود خواهد بود.

 

آپدیت اینستاگرام و اضافه شدن دو قابلیت جدید
 

منبع :آتی رسان

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط