خانه هوشمند Smart House

خانه هوشمند و هوشمند سازی از مباحث به روز در زمینه مصرف بهینه انرژی و کنترل

تجهیزات ساختمان میباشد .

برای شما بزرگواران مزایای استفاده از سیستم هوشمند را گردآوری کرده ایم.

 

مزیای استفاده از خانه هوشمند


مزایای سیستم هوشمند:

– بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی:
به دلیل وجود “هوش” در سیستم خانگی هوشمند، امکان مدیریت و مصرف بهینه انرژی به صورت کاملا خودکار و با شیوه های متعدد و پربازده فراهم میشود.


– بهره وری هزینه:
با هزینه اولیه متناسب با پروژه خود میتوانید خانه خود را هوشمند کرده و در طی چند سال خود سیستم با صرفه جویی انرژی، خرابی کمتر مصرف کننده ها و … بازگشت اقتصادی برای شما فراهم می آورد.


– کنترل امنیت و ایمنی:
سیستم هوشمند برای شما امنیت را فراهم آورده و به دلیل برنامه پذیری دقیق سیستم، ایمنی در عملکرد مجموعه شما را تضمین میکند.


– تأمین آسایش و رفاه:
سیستم هوشمند باعث راحتی استفاده شما از تجهیزات الکتریکی شده و تمامی طرح های سیستم های هوشمند در راستای تأمین رفاه و راحتی بیشتر برای کاربر، روز به روز در حال پیشرفت و توسعه میباشند.


– سادگی استفاده از تجهیزات هوشمند:
کنترل هوشمند تجهیزات بسیار راحت تر از حالت سنتی بوده و کاربر با یک مجموعه ساده و روان و متناسب با دلخواه و سلیقه خود سر و کار خواهد داشت.


– مدیریت ساختمان هنگام بروز حوادث:
از اصلی ترین کاربردهای سیستم هوشمند، مدیریت یکپارچه و دقیق تجهیزات هنگام بروز حوادث و شرایط غیرمعمول ساختمان میباشد.


– کنترل ساختمان از هرجای دنیا:
با استفاده از “درگاه های ارتباطی” فراگیر و گوناگون، امکان کنترل تمامی تجهیزات شما را از خارج از منزل متناسب با موقعیت و امکانات در دسترس شما فراهم میشود.


– کم کردن استهلاک وسایل مصرفی:
با هوشمند شدن تجهیزات الکتریکی، مصرف آنها اصولی و متناسب با کارایی آنها شده و نسبت به حالت سنتی کاهش عمر مفید تجهیزات و مصرف کننده ها کمتر میباشد.


– انعطاف پذیری:
مهمترین ویژگی سیستم هوشمند امکان ارتقای آن در آینده و کم یا زیاد کردن سطح هوشمند بدون کوچکترین تخریب دیوارها و جابه جایی سیم کشی میباشد.


– قابلیت اطلاع رسانی و گزارش گیری:
سیستم هوشمند این امکان را به شما میدهد که در هر زمان باز خوردی از کارکرد مجموعه خود و همچنین امکان اطلاع از وضعیت فعلی سیستم خود داشته باشید.


– افزایش ضریب تجملات:
زیبایی، لوکس بودن و باهوش بودن خانه شما نیز مسلما از گزینه های بسیار تأثیرگذار و مثبت میباشد!
ملاحظه میشود که ایجاد شدن سیستم هوشمند علاوه بر رفع عیب های سیستم سنتی، مزایای بسیاری هم به خانه شما اضافه میکند که تمامی این گزینه ها در جهت رفع نیازها و انتظارات امروزی ما از محل کار و زندگی ما میباشد و هر سازنده ای را به راحتی مجاب به گرایش به سیستم هوشمند می نماید

منبع : شرکت سکام

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط