بهترین برنامه‌های کاربردی مک +عکس

به گزارش صبحانه، در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین برنامه‌های پرکاربرد مک بپردازیم که هر روز به نحوی با آن‌ها سر و کار داریم.

GIPHY CAPTURE

 

بهترین برنامه‌های کاربردی مک +عکس


یکی از ساده‌ترین روش‌های ممکن برای ساخت GIF در مک، استفاده از برنامه GIPHY CAPTURE است که در عین سادگی بسیار قدرتمند است. برای تولید GIF، برنامه‌های زیادی مانند GIFBrewery وجود دارد؛ اما برای ساخت GIF در سریع‌ترین زمان ممکن استفاده از برنامه GIPHY CAPTURE پیشنهاد می‌شود. از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به تنظیم سرعت فریم، اضافه کردن متن به پروژه، تنظیم حجم خروجی فایل، ویرایش ویدئو و اشتراک‌گذاری فایل استخراج‌شده در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

4K Video Downloader

 

بهترین برنامه‌های کاربردی مک +عکس


4K Video Downloader به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید ویدئو، صدا و حتی زیرنویس را با بالاترین کیفیت از یوتیوب دانلود کنید. این برنامه می‌تواند فیلم‌ها را از یوتیوب دانلود کرده و آن را در قالب فرمت‌های MP4، MKV، M4A، MP3، FLV و 3G ذخیره کند. دانلود ویدئو‌ها با کیفیت‌هایی نظیر HD 1080p،HD 720p و 4K انجام می‌شود. اضافه کردن زیرنویس هم از قابلیت‌های دیگر این برنامه است. یکی از ابزار‌های موجود در برنامه، 4K Stogram است که از طریق آن امکان دانلود عکس از اینستاگرام فراهم می‌شود. این برنامه قابلیت دانلود فیلم و صدا از سایت‌های Facebook ،Soundcloud، Flickr و Vimeo را همم  دارد.                                 
                  
WMail

 

بهترین برنامه‌های کاربردی مک +عکس


کلاینت‌های ایمیل زیادی برای مدیریت جیمیل وجود دارد، اما بهترین برنامه‌ای که برای این منظور می‌توان یافت، برنامه WMail است. با استفاده از این برنامه می‌توانید حساب کاربری جیمیل را از محیط دسکتاپ مدیریت کنید. این برنامه قابلیت‌های زیادی دارد. می‌توانید چندین حساب کاربری جیمیل را به برنامه بیفزایید و آن‌ها را هم‌زمان مدیریت کنید. همچنین محیط Inbox بسیار گرافیکی و کاربرپسند است.

Notational Velocity

 

بهترین برنامه‌های کاربردی مک +عکس


Notational Velocity برنامه‌ای متن باز است که از طریق آن می‌توانید نوشته‌ها و یادداشت‌های خود را ایجاد، ذخیره و سپس فراخوانی کنید. این برنامه تلاش می‌کند موانع ذهنی برای ثبت اطلاعات را از پیش رو بردارد. همچنین امکان ذخیره یادداشت‌ها به‌صورت فایل متنی وجود دارد. علاوه بر این، برنامه دارای گزینه‌ای است که از طریق آن همگام‌سازی با برنامه Simplenote  صورت می‌گیرد.

Byword

 

بهترین برنامه‌های کاربردی مک +عکس


اگر به نوشتن و نویسندگی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید مطالب طولانی‌تری را نگارش کنید، Byword گزینه خوبی برای این کار است. محیط برنامه با آنچه در‌ نرم‌افزار Word می‌بینید، بسیار متفاوت‌ است.

Visual Studio Code

 

بهترین برنامه‌های کاربردی مک +عکس


نرم‌افزاری رایگان که به وسیله آن می‌توانید کد‌های مختلف زبان‌های برنامه‌نویسی را در محیطی ساده اما بسیار قدرتمند ویرایش کنید. این برنامه در کنار ویژوال استودیو که یک نرم‌افزار جامع برنامه‌نویسی است، صرفا به‌عنوان ادیتوری حرفه‌ای برای ویرایش زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی توسط مایکروسافت منتشر شد. از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به امکان نصب تم، اکستنشن‌های مختلف و دیباگر اشاره کرد.

Calca

 

بهترین برنامه‌های کاربردی مک +عکس


calca یک ماشین حساب قدرتمند است که محاسبات پیشرفته ریاضی را انجام می‌دهد و توضیح روش حل آن را به‌صورت کاملا ساده بیان می‌کند. همچنین این برنامه، توانایی رسم منحنی و نمودار نیز دارد. از طرفی Calca برنامه ویرایشگر بسیار قوی هست که از ترکیب آن می‌توانید ایده‌های خود را در کنار محاسبات خود، منعکس کنید.

Better Snap Tool

 

بهترین برنامه‌های کاربردی مک +عکس


BetterSnapTool برنامه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد به‌آسانی موقعیت پنجره و اندازه آن را مدیریت کنید و فقط با کشیدن پنجره به سمت گوشه‌های مختلف صفحه نمایش، تغییر خودکار اندازه و سایز پنجره را انجام دهید. همچنین این برنامه به شما اجازه می‌دهد به‌آسانی پنجره مورد نظر را ماکسیمایز کنید، موقعیت پنجره‌ها را کنار هم و در کل صفحه تقسیم کنید و یا یک پنجره را به یک‌چهارم اندازه صفحه نمایش تغییر دهید.

Rocket

 

بهترین برنامه‌های کاربردی مک +عکس


یکی از متفاوت‌ترین برنامه‌های ارائه‌شده برای مک، نرم‌افزار Rocket است. این برنامه کلمه شما را به Emoji تبدیل می‌کند؛ اگر شما می‌خواهید Emoji به متن و یا پیام خود اضافه کنید، فقط کافی است ابتدا یک کالن یا همان «:» را تایپ و سپس نام emoji مورد نظر را نگارش کنید تا برنامه به‌صورت خودکار کلمه متنی را به اموجی تبدیل کند.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط