برند جاکوب Jakoob

گروه صنعتی پایا با بیش از یک دهه حضور موفق در صنعت مبلمان و دکوراسیون و تجربه طراحی، تولید و اجرای بیش از 100 هزار متر مربع دکوراسیون تجاری و مراکز فروش جهت برندهای معتبربین المللی اعم از بنتون، سیسلی،دبنهامز، یواس پولو، پریمامان، نایک، سالامون، ویلسون، سولار، پنی بلک و صدها برند خارجی و داخلی دیگر، در گامی دیگر اقدام به حضور در عرصه مبلمان مدرن خانگی با برند جاکوب  نموده است.

جاکوب تبلور یک خلاقیت و اپده ای جدید و متفاوت برای یک زندگی مدرن و براساس طراحی روز دنیا است که ثمره یک دهه تجربه گروه پایا درعرصه این صنعت می باشد.

جاکوب ایده آل ترین سیستم قفسه بندی مدولارمی باشد که به شما این امکان را می دهند که با توجه به نیاز خود فضای اطراف خود را طراحی نمایید.

امروزه طراحی بهینه فضای زندگی نه تنها یک نیاز بلکه یک ضرورت است و جاکوب این امکان را فراهم می سازد با هزینه ای اندک هر اتاق خانه، دفترکار، گاراژ، گنجه، انباری و یا هر فضای دیگر را به سهولت و زیبایی نظم ببخشید.

استفاده از درب اتاق رختشویی، گنجه و یا آشپزخانه جهت نگهداری مواد ضدعفونی کننده و شوینده، ظروف ادویه، بطریها و بسته های مواد غذایی این امکان را به شما می دهد که حداکثر استفاده از فضاهای خود نمایید و این ارمغانی دیگر از جاکوب می باشد.

با جاکوب شما می توانید به میزان بسیار زیادی در فضای گاراژ یا انباری صرفه جویی نمایید. این امکان بوسیله طبقات و سبدهای مفتولی در سایزهای مختلف همچنین نگهدارنده های متنوع ابزار، قلاب تجهیزات، قلاب های نگهدارنده دوچرخه، طناب، نردبان و ...امکان نگهداری هر نوع وسیله و ابزاری را فراهم می سازد.

نگهداری لباس ها همیشه یکی از دغدغه های ما بوده است بخصوص در تغییر فصل جمع آوری لباسهای فصل گذشته و نگهداری مناسب آن تا سال آینده یکی از معضلات می باشد اما جاکوب این امکان را به شما می  دهد که یک گنجه رویایی لباس با قابلیت دسترسی آسان داشته باشید بطوریکه امکان مناسبی برای نگهداری هر نوع پوشاک اعم از شلوار، پیراهن، کفش، شال، کمربند، کراوات و .... همچنین امکان نگهداری لباس های فصلی در جعبه های مناسب تا فصل مورد نظر را برای شما فراهم می سازد.

جاکوب ثمره تلاش بیش از 80 نفرطراح، کارشناس و کارمند در بخش های مختلف در فضایی بالغ بر8000 متر مربع با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات تولید اعم از دستگاههای پانچ سی ان سی، برک پرس سی ان سی، برش لیزر، خط رنگ پودری الکترواستاتیک تمام اتوماتیک می باشد که منجر به سرودن ترنم خودباوری توسط فرزندان این سرزمین کهن گردید.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط