با ماوس جدید مایکروسافت آشنا شوید +عکس

به گزارش صبحانه،انتظار می‌رود ماوس جدید مایکروسافت که نام سرفیس را با خود به یدک می‌کشد، همراه با سرفیس لپ‌تاپ در تاریخ ۲۵ خرداد ماه روانه بازار شود. این محصول که ۸۰ دلار قیمت گذاری شده، شبیه یک تاچ پد بزرگ به نظر‌ می‌رسد اما کاربر می‌تواند کلیک‌های راست و چپ را به راحتی در این ماوس اعمال کند. این در حالی است که هیچ گونه تقسیم بندی برای قسمت چپ و راست این ماوس وجود ندارد و این موضوع شاید ابتدا برای بسیاری از افراد کمی عجیب به نظر برسد. در حقیقت در این ماوس کاربر باید از ژست‌های حرکتی تاچ پد کمک گیرد. به عنوان مثال برای کلیک راست کردن در این ماوس باید صفحه ماوس با دو انگشت ضربه زده شود.

با توجه به اینکه این محصول با برند سرفیس ارایه خواهد شد، شرکت مایکروسافت از کیفیت ساخت بالا و طراحی مناسب آن خبر داده است. همچنین طبق ادعای مایکروسافت، ماوس Surface Arc نسبت به مدل قبلی خود یعنی مایکروسافت Arc از طراحی بهینه‌تری برخوردار است.

 

ماهیت قوسی شکل این ماوس و قابلیت پهن شدنش، آن را به یکی از بهترین ماوس‌ها برای سفر تبدیل کرده است. همچنین این ماوس بی‌سیم بوده و با بهره‌گیری از تکنولوژی بلوتوث ۴.۰  قادر است تا ۵ متر را در محیط‌های بسته و تا دو برابر این مقدار را در محیط‌های باز پوشش دهد. Surface Arc از دو باتری AAA به عنوان منبع تغذیه بهره می‌گیرد و این دو باتری تا ۹ ماه می‌توانند انرژی مورد نیاز ماوس را تآمین کنند.

 

با ماوس جدید مایکروسافت آشنا شوید +عکس

گفتنی است این ماوس در رنگ‌های خاکستری، شرابی و آبی عرضه خواهد شد و تنها کاربران ویندوز ۸ و نسخه‌های بعدی ویندوز قادر به استفاده از این ماوس هستند./آی تی رسان

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط