کمپانی میله

شاید برای اکثر شما کلمه ی میله به معنای یک شی فلزی بی ارزش قلمداد شود اما در دنیای لوازم خانگی دنیا میله “Miele”  نه تنها یک واژه ی ساده نیست بلکه به معنای یک برند بسیار خوشنام و لوکس و موفق در تمامی محصولات خانگی میباشد.

 برای اینکه شما بیشتر با این برند اشنا شوید شاید براتون جالب باشه که بسیاری از کافی شاپ هایی که شما در آنجا انواع قهوه های مورد علاقه ی خود را میل می کنید از قهوه ساز های میله استفاده میکنند و همچنین خشکشویی هایی معتبری که شما لباس های مورد علاقه ی خود را به آنها میسپارید از ماشین های لباس شویی صنعتی میله برای شستن لباس های شما استفاده میکنند !

ميله كمپاني سازنده لوازم خانگي و صنعتي آلماني با كيفيت بسيار بالا مي باشد.

در سال 1899 اين كمپاني توسط آقاي كارل ميله ( قسمت تولید محصولات ) و رينهارد زينكان ( قسمت مالی و فروش ) تاسيس شد و فعاليت اين شركت در انحصار اين دو خانواده ماند.

از همان ابتدا شعار ميله “هميشه بهترين” بوده است و اين فلسفه همچنان در توليد محصولات نمايان مي‌باشد. كيفيت بالا و عمر بسيار طولاني محصولات ميله به صورت افسانه درآمده است.

كمپاني ميله داراي15000 كارمند فعال در سراسر دنيا مي باشد كه 11000 نفر از آنان در آلمان و 4000 نفر ديگر در ديگر كشورها مي باشند.


بين سال هاي 1899، سال تاسيس كمپاني ميله و سال 2004، نزديك به 9000 نفر از كارمندان ميله جشن سالگرد 25، 40و 50 سالگي كار خود را گرفته اند. (7420 نفر 25 سال كار، 1255 نفر 40 سال كار، 48 نفر 50 سال كار) ميله توليدي بيش از 50 ميليون دستگاه لوازم خانگي در طول يكسال دارد كه نزديك به %70 اين محصولات در خارج از آلمان به فروش مي رسند در سال 2005 /2006 فروش كل ميله 54 میلیارد يورو بوده است.

محصولات 

اولین محصولات میله ظرف کره گیری و همچنین خامه جدا کن بوده . امروزه میله قادر به تولید تمامی محصولاتی است که شما در اشپزخانه ی لوکس خود به ان نیاز دارید است . میله ولی امروزه اکثر جوایزی که برای خود به ارمغان میاورد را مدیون ماشین های لباس شویی اعجاب انگیز و خلاقانه ی خود است به طوری که هیچ برندی در این عرصه قادر به رقابت با میله نیست . استیو جابز نیز که خود یکی از ماشین لباس شویی های مدرن میله را داشته همواره به ستایش این شاهکار میله پرداخته است.

دستاوردها

2012 : بهترین برند سال

2011 : رتبه ی دوم بهترین برند در لوازم خانگی

قابل اعتماد ترین برند لوازم خانگی در اتحادیه ی اروپا

2010 : رتبه ی اول مقاوم ترین محصولات لوازم خانگی

قابل اعتماد ترین برند لوازم خانگی در اتحادیه ی اروپا

2009 : بهترین سرویس دهنده به مشتریان

قابل اعتماد ترین برند لوازم خانگی در اتحادیه ی اروپا

فلسفه ميله


ما يك كمپاني مستقل و خانوادگي و معتقد به ارزشهاي سنتي مي باشيم و همچنين متعهد به نيروي كار خود و نيز مشتريان هستيم.


ما توليد كننده محصولات خانگي ( و در بعضي مدل ها محصولات صنعتي) با كيفيت بسيار بالا مي باشيم و در تمامي زمانها هدفمان اين است كه همراهي قابل اطمينان براي مشتريان خود باشيم.
ما نه تنها خود را نسبت به نيروي كار و مشتريان متعهد مي دانيم بلكه از مسئوليت خود نسبت به همكاران تجاري و عموم نيز آگاه هستيم. رابطه ما بر اساس كارايي بهتر، اطمينان دو طرفه و رابطه بلند مدت مي باشد.

و در آخر ما همگي متعهد هستيم كه نظر عموم نسبت به اين كمپاني و برند مثبت بماند.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط