پیکسل بعدی گوگل را شاید ال‌جی بسازد +عکس

به گزارش صبحانه،اطلاعات جدیدی که از خط تولید گوشی‌های گوگل به گوش می‌رسد مشخص می‌کند که این غول فناوری خواب‌های زیادی برای پیکسل‌های بعدی خود دیده است. پیش از این گفته می‌شد که گوگل قصد دارد ۳ گوشی جدید را در سال جاری از سری گوشی‌های پیکسل روانه بازار کند. به این ترتیب انتظار می‌رفت تا گوشی‌های جدید پیکسل، پیکسل ایکس‌ال و یک گوشی جدید و بزرگ‌تر از سری پیکسل را در سال جاری شاهد باشیم.
 

پیکسل بعدی گوگل را شاید ال‌جی بسازد +عکس
 

اما ظاهرا گوگل قرار نیست مدل جدیدتری برای پیکسل ایکس‌ال را روانه بازار کند و سودای ساخت گوشی جدیدی با اسم رمز Taimen را در سر می‌پروراند. اگر اخبار صنعت موبایل را دنبال کرده باشید حتما به خوبی می‌‌دانید که پیش از این گوگل و ال‌جی در ساخت گوشی‌های نکسوس ۴ و نکسوس ۵ ایکس همکاری داشتند و حالا از قرار معلوم ال‌جی در ساخت گوشی رمز آلود Taimen نیز با گوگل همکاری دارد.
 

پیکسل بعدی گوگل را شاید ال‌جی بسازد +عکس
 

جالب است بدانید تصویری از گزارش یک باگ توسط وب‌سایتِ خبریِ معتبرِ 9to5Google رویت شده است که به گوشی Taimen نسبت داده می‌شود. این گزارش از جانب یکی از کارمندان ال‌جی ارسال شده و گوگل به این گزارش پاسخ داده است، در نتیجه می‌توان این‌گونه برداشت کرد که ال‌جی در حال ساخت گوشی Taimen برای همکاری گوگل است.

با این حساب می‌توان گفت گوگل قصد دارد تا امسال به جای اچ‌تی‌سی، افتخار ساخت پیکسل‌های ۲۰۱۷ خود را به ال‌جی واگذار کند. به همان ترتیب که در ابتدا اشاره کردیم انتظار می‌رود امسال گوگل ۲ گوشی جدید از سری پیکسل را معرفی کند.

اولین گوشی که در حال حاضر آن‌ را با نام رمز Walleye می‌شناسیم به احتمال زیاد مدل بعدی گوشی پیکسل گوگل است و در نتیجه پیش‌بینی می‌شود صفحه‌نمایشی ۵ اینچی داشته باشد. گوشی رمز آلود بعدی که از آن صحبت می‌شود را نیز در حال حاضر با نام رمز Taimen می‌شناسیم و به احتمال زیاد از گوشی پیکسل بعدی گوگل به لحاظ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر است.

انتظار می‌رود صفحه‌نمایش گوشی Taimen از نسبت تصویر جدیدی که در ال‌جی جی ۶ و گلکسی اس ۸ شاهد بودیم بهره بگیرد و به این ترتیب این گوشی نسبت تصویر 18:9 خواهد داشت.

در پایان باید گفت در ساخت گوشی‌‌های پیکسل جدید از جانب گوگل شکی نیست و در نتیجه در آینده شاهد اخبار و شایعات بیشتری از این گوشی‌های تراز اول خواهیم بود./فارنت

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط